kayhan.ir

کد خبر: ۲۹۰۱۳۷
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۸

#  پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 
 
سایه‌ات مستدام
 محمدرضا باقری با اشاره به دیدار رهبر انقلاب با جمعی از نخبگان علمی کشور نوشت: «این کوه سترگی است که ملت ایران به او تکیه کرده، پر از آرامش و مایه آسودگی پاکان و برهم‌زننده آرامش گمراهان؛ اتفاقات اخیر ایران، هر نظام سیاسی را در دنیا دچار بحران می‌کرد، اما این‌جا رهبرش با نخبگان علمی و آینده‌سازان کشور
بگو بخند می‌کند؛ خدا سایه این مرد فرزانه را مستدام بدارد.»
پیام‌های روشن آزادی حمید نوری
 مرتضی سیمیاری: «آزادی حمید نوری چهار پیام روشن دارد: ۱- ایران در دفاع از شهروندانش از همه توانایی‌های دیپلماتیک و اطلاعاتی استفاده می‌کند. ۲- منافقین و حامیان آن بار دیگر سرشکسته شدند. ۳- پس از وعده صادق مناسبات بین‌المللی مثل قبل تحلیل نمی‌شود. ۴- سرکردگان نفاق در تهران محاکمه خواهند شد.»
امروز جایتان خالی است
 مجید نوری، فرزند حمید نوری با انتشار خبر آزادی پدرش نوشت: «اليَومَ يَئِسَ الَّذينَ كَفَروا مِن دينِكُم؛ در آستانه اعیاد قربان و غدیر بعد از ۱۶۸۰ روز اسارت، مجاهدت‌های مسئولین مقتدر و غیورمان نتیجه داد و پدرم، حمید نوری در آستانه ورود به ایران است؛ شهید رئیسی و شهید امیرعبداللهیان عزیز، جایتان خالیست...»
پیروزی دیپلماسی
 مهدی پناهی: «آزادی دیپلمات‌های ایرانی در پرونده‌سازی سنگین منافقین در اروپا کمتر از آزادی خرمشهر نیست! سال قبل حمله پلیس آلبانی به کمپ منافقین، آزادی اسدالله اسدی و لغو همایش سالانه منافقین در فرانسه؛ امسال آزادی حمید نوری و حمله پلیس فرانسه به مقر منافقین و شایعه مرگ مریم رجوی...»
بحرینی‌های حامی فلسطین
 کاربری نوشت: «وسط دعواهای سیاسی، اجازه بدید بگم که من وقتی مردم بحرین رو می‌بینم، حقیقتا کیف می‌کنم. تقریبا هر روز و هر هفته و با وجود محدودیت‌های شدید امنیتی، در حمایت از مردم مظلوم فلسطین میان تو خیابون و راهپیمایی میکنن. واقعا حیف که به‌واسطه بی‌کفایتی پهلوی؛ با این مردم آزاده هموطن نیستیم!»
به عقب برنگردیم
 مبینا یزدانی: «کسی را انتخاب کنیم که ما را به روزهای «منم صبح جمعه فهمیدم» برنگرداند!»
یادگاری رئیس‌جمهور شهید برای ایلامی‌ها
 کاربری با انتشار این تصویر نوشت: «تونل کبیرکوه یکی از اَبَرپروژه‌های مهم کشور، بیانگر همت بلند و انگیزه مبارک دولت کار و کرامت خادم امین است که به عنوان یادگار رئیس‌جمهور شهید، در حافظه تاریخی مردم استان ایلام جاودانه خواهد شد.»