kayhan.ir

کد خبر: ۲۸۹۹۲۳
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۰

کیهان و خوانندگان

 

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
سامانه پیام کوتاه 30002323
*اصلاح‌طلبان غربگرا با روی کار آمدن دولت آقای رئیسی مرتب می‌گفتند این دولت زبان دنیا را بلد نیست و در نتیجه ایران منزوی خواهد شد‌، اما شهید آیت‌الله رئیسی در سیاست خارجی و سیاست داخلی کاری کرد که نه تنها خواب انزوای ایران تعبیر نشد بلکه امروز کسی دیگر نمی‌تواند علیه ایران حرفی بزند.
مجیدی
* بیش از چهارهزار کارگاه و شرکت تعطیل، سانتریفیوژها نابود، تحریم‌های چند برابر و... نتیجه تلاش افرادی بود که ادعا داشتند زبان دنیا را فقط آنها بلدند ولی این همه خسارت به‌بار آوردند!
عبدی
* از ملت فهیم و آگاه می‌خواهم که طبق این توصیه رهبر عزیز و معظم انقلاب در رأی دادن دقت و توجه نمایند؛ کشور برای اینکه بتواند کام مردم را شیرین کند به یک رئیس‌جمهور فعال، پرکار، آگاه و معتقد به مبانی انقلاب نیاز دارد. و بنده عرض می‌کنم به تمام معنی باید ولایتمدار باشد.
گتوندی
* شهید رئیسی پیش از اینکه شهید بشود، شهید اهانت‌ها و تخریب‌ها، سرزنش‌ها و دشنام‌ها بود. خدا نگذرد از جریان نفاقی که پس از شهادتش خود را به ظاهر عزادار جا زدند ولی در زمان حیاتش بر او تاختند و تا توانستند برضد او لجن‌پراکنی کردند و او را مسخره کردند.
افتخاری
 * یکی از برکت‌های داشتن رئیس‌جمهور شهید این بود که در دوران ریاست‌جمهوریش ۸۴۰۰ واحد تولیدی راکد و نیمه‌راکد را احیا کرد. ان‌شاءالله مردم کسی را رئیس‌جمهور آینده انتخاب کنند که این راه را ادامه بدهد نه اینکه خدای نکرده دوباره شاهد عقب‌نشینی و رکود و تعطیلی کارخانه‌ها بشویم!
مهدوی
* نظام مقدس جمهوری اسلامی نظام مظلوم مقتدری است که افرادی که بارها به دنبال تهدید نظام، تضعیف ولایت، تخریب نهادهای انقلابی، و تحریف ارزش‌ها و مبانی انقلاب بوده‌اند می‌آیند و نامزد ریاست جمهوری اسلامی می‌شوند؟
حسامی
* توجه نامزدهای ریاست جمهوری را به این توصیه رهبر عزیزمان جلب می‌کنم: در تمام مشکلات، همان توکل به خدا و وحدت کلمه و فداکاری و مقدّم دانستن منافع کشور و ملّت و انقلاب، بر منافع خود و شخص و گروه و باند و نیز طرد رفیق‌بازی، عامل گشوده شدن همه گره‌هاست. این راه را امام به ما یاد داد.
رئوفی
 * توصیف رهبر معظم انقلاب از شخصیت رئیس‌جمهور شهید این است: «ما قبلا هم شخصیت‌های خدمتگزار داشتیم اما نه در این حد، نه با این حجم، نه با این کیفیت، نه با این صداقت، نه با این پرکاری و شب و روز نشناختن!» آنهائی که به چنین شخصیت ممتازی طی این سه سال گذشته ناجوانمردانه تاختند فردا چه پاسخی در دادگاه عدل الهی دارند؟
 پیربداغی
*دو شهید والا مقام خدمت‌، آیات رئیسی و آل‌هاشم را مخاطب قرار می‌دهم و عرض می‌کنم؛ دشمنان و بدخواهان نظام تبلیغ می‌کردند آخوند اگر سیاسی بشود، مردم بی‌دین می‌شوند.اما شما دو عزیز به معنای واقعی کلمه زینت سیاست و دیانت شدید. آنها می‌گفتند روحانیت منهای سیاست، بین مردم محبوبیت دارد ولی اتفاقا شما با سیاست، روحانیت را بین مردم محبوب کردید.
عبدالله‌زاده
*با فراز و نشیب‌های متعددی که در دوره‌های مختلف طی کرده‌ایم خوشحال هستیم که در سایه هدایت‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب و خون مطهر شهدا امروز در نقطه‌ای قرار گرفته‌ایم که می‌توانیم به اقتدار جمهوری اسلامی افتخار بکنیم ولی به این حد نباید قانع بود بلکه جلوتر باید رفت. 
خورسند
* شهید بزرگوار آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، میراثی ارزشمند و نیکو از خود برجای گذاشت که یکی از بخش‌های آن، پایبند بودن به رفتار انتخاباتی در تراز انقلاب اسلامی بود. امید است که نامزدهای انتخاباتی به ویژه احراز صلاحیت‌نشده‌ها و ستادهای آنان و افراد منتسب به نامزدها، این روحیه و رفتار نیکو را سرلوحه خود قرار داده و از آزمون این انتخابات سربلند بیرون بیایند.
جعفرپور
 * یک کاربر عرب گفته است اگر این مرد (امام خمینی(ره)) نبود اسرائیل امروز از نیل تا فرات را اشغال کرده بود! کاملا حرف درستی است. چرا که اگر امام خمینی(ره) انقلاب را به ثمر ننشانده بود امروز از حزب‌الله، انصار‌الله، حشدالشعبی و مقاومت خبری نبود و غرب آسیا کاملا در خدمت صهیونیست‌ها بود.
 محمدیان
*صف‌آرایی تمامی قدرت‌های مادی و شیطانی و شکل‌گیری یک آرایش جهانی و تاریخی برای نابودی انقلاب اسلامی از یکسو و ناکامی تمامی این قدرت‌ها در به شکست رساندن انقلاب و جمهوری اسلامی از دیگر سو، حکایت از حقانیت و اتصال ملت مؤمن ایران و امامین انقلاب اسلامی، به منشأ اصلی قدرت لایزال الهی دارد.
رستگار
*نام‌نویسی هشتاد نفر برای نامزدی انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری دقیقاً مؤید شایستگی شورای نگهبان است. بنابراین انتظار است که این افراد در هر حال از قانون اساسی و رویه‌های انتخاباتی تمکین محض داشته باشند. نه اینکه در صورت رد صلاحیت سعی کنند با بد‌اخلاقی‌های سیاسی، کل روند انتخابات را زیر سؤال ببرند. 
پیرانی
*باید توجه داشت بار اصلی تمام انتخابات‌ها بر دوش مردم است. این مردم هستند که با یک انتخاب درست و عقلانی می‌توانند زمینه‌ساز حل و رفع بسیاری از گره‌ها و مشکلات کشور باشند. بنابراین، باید همه ظرفیت‌های رسانه‌ای و تبلیغاتی برای همه نامزدهای انتخابات در اختیار آنها قرار بگیرد تا بتوانند آگاهانه دست به یک انتخاب شایسته بزنند.
فرهادی
*یکی از اصلاح‌طلبان در مورد رکورد حضور مردمی و سفرهای استانی آقای رئیسی ریاست محترم جمهوری قبل از شهادتش نوشته بود: اکنون که سفرها هفتگی شده است، گمان می‌کنم در مسیر نادرستی قرار گرفته است. اگر این سفرها می‌توانست مشکلی را حل کند، باید در دوره احمدی‌نژاد کمترین مشکل را می‌داشتیم. هر انسان صاحب وجدانی که این همه بی‌انصافی و بی‌اخلاقی را مشاهده می‌کرد حالا واقعا دلش به حال آقای رئیسی می‌سوزد.
اختری
* سیاست‌بازی اروپایی‌ها تمامی ندارد. نماینده اتحادیه اروپا در نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی با صدور بیانیه‌ای ضدایرانی ادعا کرد، این اتحادیه همچنان به یک راه‌حل دیپلماتیک برای موضوع هسته‌ای ایران متعهد است. اتحادیه اروپا ابتدا باید جواب کارشکنی خود در اجرای تعهدات برجام را بدهد. این سیاست آنان که دست پیش بگیرند تا پس نیفتند برای ما نخ‌نما شده است.
درودگر
*یک سال و سه ماه است که هزاران نفر راننده اسنپ برای دوگانه کردن سوخت ماشین خود با پرداخت هرکدام 3میلیون تومان ثبت‌نام کرده‌اند ولی هیچ خبری نیست. خدا می‌داند سود ماهانه این پول‌های بی‌زبانی که از مردم گرفته‌اند چقدر است و به جیب چه کسی می‌رود؟ این مسائل که ما مردم را واقعا رنج می‌دهد.کدام دستگاه باید رسیدگی کند؟
سیدی
* متأسفانه ایران در رتبه اول پرمصرف‌ترین کشورهای دنیا از نظر مصرف مواد آرایشی است، این درحالی است که بیش از ۸۰ درصد کالاهای بازار غیربهداشتی هستند! دشمنان با فرهنگ ما چه می‌کنند و مقابله متولیان فرهنگی چگونه باید باشد؟
اشرفی
* مصی پولینژاد با عصبانیت از حمایت دانشجویان آمریکا و سراسر جهان از فلسطین خطاب به آنان گفته است: چرا از جمهوری ‌اسلامی دفاع می‌کنید؟ باید از ما دفاع کنید! باید به امثال این فلک‌زده‌ گفت؛ تقلا نکنید.همین که شیطان از شماها حمایت می‌کند برای شناختن‌تان کافی است! 
شریف‌نبی