گزارش اشپیگل از خروج اعضای حزب محافظهکار و آب رفتن حزب حاکم انگلیس
اشپیگل از پیوستن یک نماینده محافظهکار دیگر از ایرلند شمالی به اپوزیسیون در آستانه انتخابات پارلمانی انگلیس به عنوان شکست دیگری برای حزب «ریشی سوناک» خبر داده است.
هفتهنامه اشپیگل در مطلبی نوشت: «محافظهکاران بریتانیا در مبارزات انتخاباتی یکی پس از دیگری شکست میخورند. اکنون یک نماینده محافظهکار ایرلند شمالی کمی قبل از انتخابات به این حزب پشت کرده و به اپوزیسیون پیوسته است.» آنطور که تسنیم از اشپیگل نوشته است، این هفته نامه آلمانی از شکست دیگری برای ریشی سوناک خبر داد و نوشت که یک نماینده سابق پارلمان از حزب محافظهکار دولت بریتانیا حدود پنج هفته قبل از انتخابات عمومی به حزب کارگر پیوست. «مارک لوگان» در حساب ایکس خود اعلام کرد، قصد دارد در انتخابات آتی در 4 جولای (15 تیر) به حزب کارگر رأی دهد و حزب خود را ترک میکند. محافظهکاران ماههاست که در نظرسنجیها از اپوزیسیون کارگر عقب افتادهاند.