کد خبر: ۲۸۸۸۸۰
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۶
باقری کنی در گفت‌وگوی تلفنی با لاوروف:

همکاری متقابل ایران و روسیه در حال ارتقا است

سرپرست وزارت امور خارجه کشورمان گفت: همکاری‌ متقابل دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی در حال ارتقا است.
 
علی باقری کنی سرپرست وزارت امور خارجه در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: در تداوم ملاقات‌ها و تماس‌های دیپلماتیک، پذیرای تماس تلفنی همتای روس، سرگئی لاوروف بودم و برنامه‌های دوجانبه و چندجانبه را با یکدیگر مرور کردیم.
به گزارش مهر، وی خاطرنشان کرد: همکاری متقابل دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی در حال ارتقا است. مسیر چند جانبه‌گرایی انتخاب راهبردی ایران و روسیه برای شکل‌دهی به جهانی عادلانه است که در آن هر بازیگر بر اساس ظرفیتش فرصت نقش‌آفرینی می‌یابد.