kayhan.ir

کد خبر: ۲۸۸۴۵۰
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۵
سردار شریف:

عملیات «وعده صادق» راهبردهای دشمن را تغییر داد

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: عملیات وعده صادق از نظر ما محدود تلقی شد اما یک عملیات تاثیرگذار و تغییر جهت دهنده راهبردهای دشمن در مقابل ایران اسلامی بود.
 
 
 
 
سردار پاسدار رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز شنبه در همایش مدار امید که با هدف تقدیر از روابط عمومی‌های سپاه و بسیج استان کرمان برگزار شد، گفت: در عملیات وعده صادق فقط رژیم صهیونیستی مقابل ما نبود، تمامی آنان که در ۷۴ سال گذشته در عرصه‌های نظامی، تبلیغاتی، اطلاعاتی و رسانه‌ای از رژیم صهیونیستی حمایت و پشتیبانی می‌کردند در این زمینه هم به میدان آمدند.
وی خاطرنشان کرد: اراده خداوند طوری رقم خورد که این تصمیم منحصر به فرد و تاریخی رهبر معظم انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم صهیونیستی در معرض و منظر افکار و دوربین‌ها انجام شد.
سردار شریف گفت: همه جریانات، گروه‌های سیاسی، شخصیت‌ها، اقوام و مذاهب که در این جغرافیا زندگی می‌کنند و تعلق خاطر به کشور دارند، این اقدام شجاعانه و مؤثر جمهوری اسلامی را تکریم کردند و بعضا به زبان آوردند که به ایرانی بودن، فارسی زبان بودن و شیعه بودن خودمان می‌بالیم.
سخنگوی سپاه خاطرنشان کرد: عملیات وعده صادق از نظر ما محدود تلقی شد اما یک عملیات تاثیرگذار و تغییر جهت دهنده راهبردهای دشمن در مقابل ایران اسلامی بود.
به گزارش ایرنا، سردار شریف اظهار داشت: سردمداران استکبار دنیا می‌خواستند راه، نمونه و الگوی الهام‌بخش سومی شکل نگیرد و به همین دلیل مورد هجمه هستیم اما به یاری خدا انقلاب اسلامی در برابر این هجمه‌ها، ۴۵ سال گذشته را با موفقیت پشت سر گذاشته و همچنین پیشرو و الهام‌بخش کشورها و مردم دنیا است.
وی تصریح کرد: این موفقیت‌ها را مرهون فرهنگ قرآن کریم، هدایت و رهبری حکیمانه امامین انقلاب و پشتیبانی، تیزهوشی، صبر و مقاومت مردم ایران هستیم.
سردار شریف بیان داشت: حدود ۲۵ سال قبل وزیر امور خارجه سابق آمریکا در افغانستان مصاحبه‌ای انجام داد و جمله‌ای گفت مبنی بر اینکه «ما حکومت‌هایی در منطقه ‌ایجاد می‌کنیم که نگاه‌ها را از ایران برگردانند» اما همین خانم شش سال بعد اعتراف کرد که این نقاط آرمانی محقق نشده است و رهبر ایران در یک سخنرانی، تمامی اقدامات و رشته‌های ما را پنبه می‌کند.
سخنگوی سپاه گفت: این نگاه و اعتراف دشمن است و امروز یک چشمه دیگری از عظمت، ابهت انقلاب اسلامی، درایت و شجاعت رهبر معظم انقلاب در جریان فرمان ایشان در تنبیه رژیم صهیونیستی را همگان دیدند.
وی تاکید کرد: مردم دنیا امروز ماهیت سفاک و خونخوار رژیم صهیونیستی را فهمیدند که به هیچ قاعده و قانونی جر ظلم و جور، نژادپرستی و نسل‌کشی پایبند نیست.
سردار شریف تصریح کرد: امروز یک‌بار دیگر روح امید به آینده در بین ملت‌ها زنده شد و دشمن تلاش می‌کند در راهبرد خود اصل انقلاب و اقدامات جمهوری اسلامی را زیر سؤال ببرد و جوانان ما را نسبت به آینده نا امید کند اما فرزندان شما در مقاطع مختلف گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب کاری می‌کنند که گاهی دشمن نتیجه سال‌ها عملیات روانی و رسانه‌ای خود را یک‌جا از دست می‌دهد.
سخنگوی سپاه بیان داشت: روابط عمومی‌ها می‌توانند در افزایش یا کاهش رضایت و سرمایه اجتماعی مؤثر باشند و مطالبات، پیشنهادها و درخواست‌های مردم را به رؤسای دستگاه‌ها انتقال دهند و محدودیت‌ها و کارهای انجام گرفته را به افکار عمومی اطلاع‌رسانی کنند.
وی خاطرنشان کرد: در همه عرصه‌های فناوری جمهوری اسلامی حرف برای گفتن دارد اما دشمن تلاش می‌کند با ابزار رسانه ‌این را تقلیل دهد، درحالی که وظیفه روابط عمومی‌ها و خبرنگاران این است که واقعیت و تصویر واقعی جمهوری اسلامی که تصویری الهام‌بخش است را به دنیا نشان دهند.
سردار شریف با بیان اینکه امروز خط اول، مقابله با عملیات روانی و رسانه‌ای دشمن است، گفت: برنامه تولید کنید و قلم بزنید که مهم‌ترین صحنه مقابله با دشمن همین عرصه است.
در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان و فرماندهای نظامی در تالار میثاق کرمان برگزار شد، از تعدادی از مسئولان روابط عمومی‌ها و خبرنگاران و فعالان حوزه مجازی سپاه و بسیج تجلیل به عمل آمد.