kayhan.ir

کد خبر: ۲۸۸۱۱۳
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۷

اجلاسیه شهدای مداح استان تهران در بهارستان

 
 
شهرستان بهارستان- خبرنگار کیهان: 
اولین اجلاسیه شهدای مداح استان تهران در شهرستان بهارستان برگزار خواهد شد.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل‌(ع) شهرستان بهارستان با اعلام این خبر افزود: اجلاسیه شهدای مداح استان تهران به میزبانی شهرستان شور و عاشورایی بهارستان در مصلی بزرگ حضرت صاحب‌الزمان‌(عج) شهر گلستان در ۲۸ اردیبهشت ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
سرهنگ پاسدار صمد سلطانی ادامه داد: در شهرستان‌های استان تهران ۹۰ شهید مداح وجود دارد که شهرستان بهارستان میزبان خانواده‌های معظم این شهدا خواهد بود.
دبیر کنگره ملی و سرداران ۱۲۰۰۰ شهید استان در  شهرستان بهارستان اضافه کرد: در این راستا اقدامات به خصوصی در شهرستان بهارستان صورت گرفته که می‌توان  به نصب المان شهدا، فضاسازی شهرستان مزین به تصویر ۱۹۸ شهید شهرستان بهارستان و سایر اقدامات فرهنگی اشاره کرد.
سلطانی پویش کتابخوانی (کتاب املای آسمانی)، برگزاری چندین یادواره شهدا و آبروی محله، دیدار از تمامی خانواده شهدا شهرستان بهارستان، برگزاری بیش از ۲۰ جلسه با محوریت کنگره شهدا در سطح شهرستان، رونمایی از ۶ عنوان کتاب با موضوع شهدا، برگزاری چندین ایستگاه صلواتی به نیت شهدا، کاشت نهال به نیت شهدا و توزیع بسته‌های معیشتی با نام شهدا را از دیگر برنامه‌های ستاد کنگره ملی سرداران و ۱۲۰۰۰ شهید استان تهران اعلام کرد که  در شهرستان بهارستان انجام شده است.