kayhan.ir

کد خبر: ۲۸۷۰۹۵
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۸

بازتاب جهانی گفت‌وگوهای برمودا (اخبار ادبی و هنری)

برنامه گفت‌وگومحور «برمودا» با اجرای کامران نجف‌زاده به یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های اخیر سیما تبدیل شده و برخی از گفت‌وگوهای این برنامه- ازجمله با پزشک رهبر انقلاب- بازتاب جهانی یافته است.
 
 
 
با یک جست‌وجو به چهار نظرسنجی اخیر برمی‌خوریم. اولی تعداد بازدیدهای تلوبیون است. برمودا آنجا با فاصله ۷۰۴هزار بازدید در صدر نشسته و شب خوش با ۵۰۴هزار رتبه دوم را دارد.
در نظرسنجی روزنامه جام‌جم که در کانال رسمی این ارگان مطبوعاتی صداوسیما درج شده برمودا با ۳۲درصد؛ پانتولیک با ۲۳درصد؛ شب خوش ۱۲درصد و صبحانه ایرانی با ۴درصد قرار دارند. مداربسته و سید خندان هم دو درصدی حساب شده‌اند. نظرسنجی اخیر مرکز تحقیقات صداوسیما نیز برمودا را با بیش از 103میلیون بازدید در چهار سکوی مجازی و تنها در ایام عید؛ بالاترین رقم مخاطب‌دار در میان برنامه‌های گفت‌وگومحور و سرگرمی تمام شبکه‌های سازمان صداوسیما معرفی کرده است. اتفاق نادری است که در یک شبکه سرگرمی شاهد گفت‌وگوهایی باشیم که برخی از آنها بازتاب‌های جهانی پیدا می‌کنند! گفت‌وگوی کامران نجف‌زاده با دکتر مرندی پزشک رهبر انقلاب و مصاحبه مجری برمودا با دکتر صالحی وزیر سابق خارجه و حتی آموزش یک فن توسط احمد مجدزاده(کشتی‌گیر پیشکسوت) به حسن یزدانی برای رقابت با تیلور؛ در برخی از خبرگزاری‌های جهان به اصطلاح روزنامه‌نگاران حرفه‌ای «کد» شده و از آن به عنوان «فکت» و «خبر» در رسانه‌های پرنفوذ جهانی بهره گرفته‌اند. این در حالی است که ما با کمترین حضور سلبریتی‌ها در برمودا مواجه هستیم که اگر بودند برمودا رنگ و روی دیگری می‌یافت.
گفتنی است، برمودا به تهیه‌کنندگی محسن نجفی سولاری و کامران شهریوری شنبه، یکشنبه و دوشنبه ساعت 20 از شبکه نسیم پخش می‌شود.