kayhan.ir

کد خبر: ۲۸۶۷۲۶
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۱

کیهان و خوانندگان

 

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
سامانه پیام کوتاه 30002323
* یک کارشناس نظامی آمریکایی می‌گوید حمله ایران نهایت قدرت هجومی آن نبود‌، ولی دفاع اسرائیل نهایت قدرت دفاعی اسرائیل بود و این یعنی شکست بزرگ برای اسرائیل که نشان می‌دهد هیچ شانسی در مقابل ایران ندارد. اگر ذره‌ای عقل در این تهی‌مغزهای صهیونیست باشد قطعا دیگر نباید غلط زیادی علیه ایران انجام دهد و الا دیگر تل‌آویو و حیفایی باقی نمی‌ماند.
یونسی
*حمایت از نیروهای انتظامی در اجرای طرح نور در مبارزه با ناهنجاری‌های اجتماعی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است. جریان ناپاک سلطه دختران و ناموس ما را به گروگان گرفته است که بر همه ما واجب است عزیزان خود را از این اسارت و گرداب و طوفان سهمگین نجات دهیم و اجازه ندهیم جلو این اقدام خداپسندانه گرفته شود. نیروی انتظامی یکی از مظلوم‌ترین نیروهای ایران اسلامی‌ است.
مالار
* ایران در عملیات وعده صادق‌ با عبور از سامانه‌های چند لایه گنبد آهنین آمریکایی، انگلیسی، فرانسوی و رژیم جعلی و... به دنیا ثابت کرد که حرف آخر در منطقه را خواهد زد و امیدواریم که شیطان بزرگ این حقیقت را درک کرده باشد و افسار سگ زنجیره‌ای را همیشه محکم بگیرد و نگذارد آمریکا را هم با خود غرق کند.
ایمانی
* از برکات و دستاوردهای مهم حمله سپاه به سرزمین‌های اشغالی یا به اصطلاح گنبد آهنین آن، ایجاد وحدت و همراهی میان جریان‌های مختلف سیاسی و اقشار مختلف بود که ان‌شاءالله این وحدت حاصله الگویی برای سایر موضوعات اساسی کشور قرار گیرد تا دشمنان نتوانند با ایجاد اختلاف به مقاصد شوم خود برسند.
احمدلو
* محبوبیت رهبر معظم انقلاب در افکار عمومی دنیا، بعد از تنبیه اسرائیل غاصب بیش از پیش افزایش داشته است که نشان صادق بودن رهبری بر تنبیه متجاوز و تحقق آن توسط سربازان جان برکف او بود. خدا را به داشتن چنین رهبر آزاده و حکیمی حمد و سپاس می‌گوییم.
سیاوشی
* از روزنامه کیهان درخواست می‌شود با توجه به سنگ‌اندازی‌هایی که به طرح نور فراجا می‌شود پشت این طرح بایستد و حمایت کند تا قوت قلبی برای عزیزان خدوم فراجا باشد.
ایرانپور
* رژیم مفلوک اسرائیل از یک طرف می‌گوید ما همه موشک‌های ایران را رهگیری کردیم و از سوی دیگر پیام هشدار به اسرائیلی‌ها می‌دهد که از انتشارهرگونه عکس، فیلم و گزارش (به هر شکل) در مورد مکان‌های آسیب دیده و تعداد قربانیان که به نفع ایران است خودداری کنند. در صورت گزارش‌گیری، پیگیری و اقدامات جدی انجام خواهد شد! اگر همه موشک‌ها رهگیری شده چه نیازی به این اعلام است؟!
رودبارانی
* در فضائی که استکبار جهانی به دنبال بلعیدن کشورهاست و حتی به قلمرو روسیه و چین هم چشم طمع دارد، نظام اسلامی ناگزیر به مجهز کردن کشور و دفاع از وطن و ملت و شرافت و عزت ملی است که این مهم، به مدد الهی و تدابیر ولایت و همه رزمندگان‌، به نحو احسن در حال انجام است. لذا؛ همه ملت یکدل و همصدا به یاری این نظام مقدس شتافته و در همه میدان‌ها همچون گذشته، حامی جمهوری اسلامی باشیم تا سر این مار سمی صهیونیستی را به سنگ زنیم. ان‌شاءالله.
رجبی
* تایمز درباره عمق استراتژیک ایران در منطقه گفته است، دستور از تهران صادر می‌شود و بی‌چون و چرا در بغداد، بیروت، دمشق، دوشنبه، کابل، اسلام آباد، غزه و صنعا و... اجرا می‌شود! این نیست جز برکت ولایت فقیه و خون مقدس شهدا. باید شاکر نعمت بزرگ ولایت باشیم.
مجیدی
* به اقرار کارشناسان غربی بهترین سامانه دفاع موشکی جهان ‌ در سرزمین‌های اشغالی نتوانست از سایت‌هایی که وظیفه حفاظت از آنها را در برابر حملات موشک‌های ایران بر عهده داشتند، محافظت کند! حالا عده‌ای غرب‌زده ادعا می‌کنند که صنعت دفاعی دشمنان قوی‌تر از ماست! 
سوداگر 
* دکتر ظریف آن دگمه‌ای را که در دانشگاه تهران گفت آمریکا می‌تواند با فشاردادن آن همه تسلیحات ایران را از بین ببرد نشان بایدن بدهد تا این‌قدر خودش را نبازد!
فرزانه
*از نیروهای انتظامی مقتدر و مظلوم در مقابله با منکرات و بی‌حجابی سازمان‌ یافته صمیمانه تقدیر و تشکر و حمایت می‌کنیم. انتظار می‌رود مسئولان دولتی نیز از این نیروهای زحمتکش حمایت همه‌جانبه نمایند.
7634 ---0912
* ابعاد مختلفی از ضربه موشکی کشورمان به اسرائیل غاصب گفته و شنیده شده است و بارها هم باید گفته شود ولی به نظرم از همه مهم‌تر و اساسی‌تر ضربه موشک‌ها به هیبت پوشالی غرب وصهیونیست‌ها بود. یک تابویی از هیمنه آن‌ها ساخته بودند که کسی جرأت عرض ‌اندام در برابر آن‌ها نداشتند و ایران این هیمنه پوشالی را شکست.
صمدی
* از برکات تنبیه اسرائیل کودک‌کش، برداشتن اندکی غم و اندوه و زجر از دوش مردم به ویژه کودکان غزه بود. ‌ای کاش سران کشورهای عربی کمی غیرت از خود نشان دهند و این‌قدر در برابر سلاخی کودکان مظلوم بی‌تفاوت نباشند.
بروجردی
* با توجه به عظمت کار موشک‌باران رژیم صهیونیستی و شکستن هیمنه غرب، برخی رسانه‌های غربگرا دلشان برای اربابشان سوخته و پیشنهاد مذاکره با شیطان بزرگ آمریکا را مطرح می‌کنند؟ زهی خیال باطل!
منفردنیا
* شرکت کوکاکولا یکی از شرکت‌های چندملیتی حامی رژیم صهیونیستی است که سالانه ۱۷درصد از درآمد خود را به پروژه ارض موعود صهیونیست‌ها اختصاص می‌دهد. کشتار 34 هزار فلسطینی از جمله ۲۰هزار زن و کودک از سوی رژیم اسرائیل غاصب سبب شد شماری از کشورها این نوشیدنی را ممنوع و تحریم کنند. با وجود جنایات‌ رژیم صهیونیستی و حمایت مالی این برند نوشابه‌سازی از آن، باید ارتباط شرکت کوکاکولا با آنچه با همین نام در ایران تولید می‌شود به طور شفاف و با جزئیات توضیح داده شود وگرنه هیچ توجیهی برای ادامه تولید و عرضه کوکاکولای ایرانی در کشورمان وجود ندارد.
ماستری
* معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت که برنامه افزایش کیفیت نان کلید خورده و حداقل ۱۳ درصد به سبوس نان اضافه می‌شود. از ایشان درخواست می‌شود به سمتی حرکت کنند که اصلا سبوس گندم از ابتدا جدا نشود تا هم به کیفیت و هم به ارزش غذایی نان افزوده شود.
امیدوار
* با تکمیل وجه واریزی خود به ایران خودرو در دی‌ ماه سال قبل برای خودروی رانا، قول تحویل آخر بهمن را دادند. سال 1402هم تمام شد ولی از تحویل خودرو خبری نشد! دل خوش کرده بودیم تعطیلات را با خودروی خود تجربه ‌می‌کنیم! و اخیرا قول آخر اردیبهشت را داده‌اند آن هم با جریمه بدهی مالیات؟ به جای پرداخت خسارت دیر کرد به مشتری، از مشتری جریمه هم می‌گیرند! 
9372 ---0919
* نیروی انتظامی مقتدر مظلوم در کمترین زمان‌، قمه‌کشان پل صدر را دستگیر و این جانیان در محل حادثه به صراحت به جرم خود اقرار کردند. کسی که با الفبای فقه آشنا باشد می‌داند این افراد یقینا از مصادیق محارب و مفسد فی‌الارض می‌باشند. اگر دستگاه قضا بخواهد به وظیفه اسلامی خود عمل کند باید در کمتر از یک هفته با این افراد در محل جنایت برخورد عبرت‌آموز کند تا این مجازات بازدارندگی داشته باشد و الا این رشته سر دراز دارد.
نیک‌نام