kayhan.ir

کد خبر: ۲۸۶۶۸۴
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۴
پیروزی ذوب‌آهن با تعویض‌های طلایی ربیعی

سپاهان با شکست ملوان در جایگاه سوم باقی ماند

 
 
 
بازی‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال با پیروزی تیم‌های اصفهانی ذوب آهن و سپاهان به پایان رسید.
در آخرین روز از دیدارهای هفته بیست و چهارم لیگ برتر عصر دیروز دو بازی در شهرهای اصفهان و انزلی انجام شد. در اصفهان تیم‌های ذوب‌آهن و آلومینیوم اراک از ساعت 16:30 در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم رفتند که تیم میزبان به پیروزی 2 بر صفر رسید.
گل اول تیم ذوب‌آهن در دقیقه 2+90 توسط فردین یوسفی روی پاس ارشیا سرشوق به ثمر رسید. نکته جالب توجه اینکه گلزن و سازنده گل تیم ذوب‌آهن در دقیقه 69 وارد زمین شدند و با حضورشان در میدان زمینه پیروزی شاگردان محمد ربیعی را فراهم آوردند. البته این پایان کار نبود و تیم ذوب‌آهن در دقیقه 8+90 با گلزنی محمدجواد محمدی اختلاف را به دو گل رساند و پیروزی‌اش را شیرین‌تر کرد. با پیروزی در این بازی ذوب‌آهن اصفهان 33 امتیازی شد و به رده هفتم جدول لیگ برتر صعود کرد. آلومینیوم اراک نیز با 30 امتیاز به رده دهم جدول تنزل یافت.
در دیگر دیدار دیروز سپاهان در حالی موفق به شکست ملوان شد که در پنج بازی قبلی‌اش با این تیم در کسب پیروزی ناکام مانده بود. در این بازی که از ساعت 17 در ورزشگاه انزلی انجام شد شاگردان مورایس با نتیجه 2 بر یک پیروز شدند. تک گل نیمه نخست این بازی را محمدرضا سلیمانی در دقیقه 11 روی پاس گل رضا جعفری وارد دروازه سپاهان کرد. به این ترتیب گلزن ملوان، ششمین گل فصل خود را به ثمر رساند. در نیمه دوم سپاهانی‌ها برای جبران نتیجه وارد زمین شدند و از اُفت کیفی ملوان نهایت بهره را بردند و از شکست به پیروزی رسیدند. در دقیقه 53 شهریار مغانلو از روی نقطه پنالتی گل تساوی‌بخش تیمش را زد و در دقیقه 73 با گلزنی مجدد، عامل برتری طلایی‌پوشان در نتیجه شد.
سپاهان با پیروزی در بازی دیروز 45 امتیازی شد و جایگاه خود را در رده سوم جدول لیگ برتر تثبیت کرد. ملوان بندر انزلی نیز 39 امتیازی و در رده پنجم جدول باقی ماند. سپاهان در حالی برنده بازی مقابل ملوان شد که در دیدار دور رفت فصل بیست‌وسوم لیگ بازنده شده و جام قهرمانی فصل گذشته را به دلیل تساوی در بازی برگشت مقابل سپیدپوشان خزر از دست داده بود.