kayhan.ir

کد خبر: ۲۸۶۴۸۷
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۶

کیهان و خوانندگان

 
 
* من به تبعیت از امام راحل دست و بازوی قدرتمند سپاه و ارتش را می‌بوسم که هیمنه پوشالی اسرائیل جنایتکار را فرو ریختند.خداوند به عزت و جلالش بر عزت فرمانده کل‌قوا و بازوان توانمند او یعنی نیروهای مسلح بیفزاید که چنین عزتی به ملت و کشور می‌بخشند و هیچ ترس و واهمه‌ای از هیچ قدرتی جز قدرت لایزال الهی ندارند.
متقیان
* از نیروهای مسلح به ویژه سپاه جان برکف تشکر می‌کنیم که پس از عید فطر به ملت عیدی دادند و ملت را با موشک‌باران سرزمین‌های اشغالی خوشحال کردند.
بهرامی
* از کدخداپرستان می‌خواهم که به خود آیند و به دامن ملت برگردند. به ذلت شیطان بزرگ و رژیم جعلی در گل گیر کرده بنگرند که در برابر اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی جرأت هیچ عکس‌العملی در موشکباران سرزمین‌های اشغالی را از خود نداشتند. چقدر حقارت است که انسان به کسی آویزان شود که قادر به دفاع از خود نیست! 
جان‌نثاری و علیمردانی
* ما همه از برخورد جدی پلیس با هنجارشکنان و مکشفه‌ها حمایت می‌کنیم و در این حمایت ذره‌ای تردید به خود راه نمی‌دهیم. قطعا برخی از این افراد اجیر شده دشمنانند که باید ریشه آن‌ها را خشکاند و افراد جاهل و نادان را هم باید ارشاد نمود.
سلیمی
* این اهتمام امام خامنه‌ای در دوران ریاست جمهوری و رهبری و همت پولادین شهید طهرانی مقدم و نیروهای مؤمن و متخصص در ساخت موشک بود که امروز ایران عزیز به یک قدرت موشکی بین‌المللی تبدیل شده است. و اگر این اهتمام نبود امروز هر بلایی امثال رژیم کودک‌کش سر جبهه مقاومت و به ویژه ایران می‌آوردند و ما قدرتی برای مقابله نداشتیم. واقعا ما مدیون رهبری و شهدا و متخصصان متعهد موشکی هستیم.
طاعتی
* رضوان خداوند بر امام خمینی بت‌شکن که به ما جرأت مقابله با شیطان بزرگ و رژیم جعلی و خلق حماسه‌هایی از جنس وعده صادق را داد. درود خداوند به شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم که با نثار خون خود فتح باب فلسطین را هموار کردند.
بردبار
* رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی، مردم را در برابر شایعه و دروغ‌پردازی‌های پس از موشک‌باران اسرائیل توسط منافقان داخلی و دشمنان سایبری خارج از مرزها واکسینه نمایند و نگذارند خواسته نامشروعشان را به خورد ملت دهند.
خانی
* طی این 75 سال عمر نکبت‌بار رژیم جعلی چه کشوری جرأت داشت به او ‌ چنین سیلی بزند و تحقیرش کند؟ آیا به جز جمهوری اسلامی قدرت و کشوری وجود دارد؟
فیضی
*از دستگاه قضائی درخواست می‌شود با کسانی که با قلم و بیان امنیت روانی جامعه و متلاطم‌کردن فضای اقتصادی کشور پس از عملیات موفقیت‌آمیز و غرورآفرین نیروهای مسلح کشور علیه رژیم صهیونیستی را بر هم‌ می‌زنند برخورد نماید.
میرحسینی
 * از منظر استراتژیک همین‌که اسرائیل و آمریکا نتوانستند ایران را از این حمله بازدارند یک شکست بزرگ برای هردو‌یشان محسوب می‌شود.جدا از این مسئله، ایران در پاسخ خود توانست جسارت، قدرت آتش و عملیات خود علیه رژیم صهیونیستی را به اثبات رساند به‌طوری که بازدارندگی از راه دور اسرائیل هم فروپاشید.
عزیزی
* عملیات اخیر ایران مرهمی بر دل‌های مجروح مردم غزه و صدها میلیون انسان آزاده در اقصی نقاط جهان می‌باشد واقعاً این 6 ماه اخبار و تصاویر غزه دل همه مردم آزاده جهان بخصوص ما ملت ایران را مجروح کرد و این حمله دل همه این مردمان را شاد کرد. ان‌شاء‌الله اسبابی فراهم شود که باعث نابودی و ذلت و خفت اسرائیل گردد تا مردم جهان بالاخص منطقه از شر این حکومت وحشی خونخوار و اربابش آمریکای جنایتکار راحت شوند.
خلعتبری
*مهم این است که به عملیات پاسخ ایران به جنایت اسرائیل در حمله به کنسولگری کشورمان در دمشق چگونه نگاه بکنیم. حقیقت همین است که روزنامه معاریو رژیم صهیونیستی نوشته و آن این است که ایران مدت‌ها قبل از این حمله پیروز شده بود و پاسخ آن به اسرائیل اهمیت نمادین داشت.
حمیدی
*آشفتگی و به هم ریختگی داخل اسرائیل پس از عملیات موفق ایران به حدی است که رونن برگمن، روزنامه‌نگار مرتبط با موساد در گزارشی از وضعیت آشفته‌ رژیم به نقل از یک مقام آگاه نوشته است: اگر بحث‌های جلسات داخلی مقامات اسرائیلی از رسانه‌ها پخش شود، ۴ میلیون نفر برای خروج از کشور به فرودگاه بن‌گوریون هجوم می‌برند.
یداللهی
*نام‌گذاری ۱۴۰۳ به سال «جهش تولید با مشارکت مردم» به منزله یکی از راهبردهای علمی رهبر انقلاب الزاماتی دارد که یک الزام آن‌، جدی گرفتن مشارکت مردم در اقتصاد و تولید است. برای این منظور دولت باید فعالیت‌های نامولد، مانند دلالی را با مالیات بر عایدی درآمد و سرمایه پرهزینه کرده و فعالیت‌های تولیدی را حمایت ویژه کند. چینی‌ها با حمایت و توسعه بنگاه‌های خرد و کوچک، تعاونی‌ها و مشاغل خانگی توانستند تولید و اشتغال را رونق بدهند.
رستگار- فاضل
* حمله‌های مکرر به کاروان‌های کمک‌های انسانی در غزه از یکسو و بمباران کنسولگری ایران در دمشق از سوی دیگر توسط رژیم صهیونیستی نشان داد که اسرائیلی‌‌‌ها مثل یاغی‌ها عمل می‌کنند و برای نجات خود در حال دست و پا زدن هستند. البته هرچه بیشتر دست و پا بزنند در این باتلاقی که به وجود آورده‌اند بیشتر فرو خواهند رفت. 
عباسی
* سرنگونی پهپاد پیشرفته هرمس ۹۰۰ ارتش صهیونیستی به دست رزمندگان حزب‌الله نشان داد مقاومت در سطح پدافند هوائی از قدرت بسیار بالایی برخوردار است. به‌طوری که اسرائیلی‌ها سرنگونی این پهپاد به وسیله حزب‌الله را به معنای عبور از خطوط قرمز خود اعلام کردند. صهیونیست‌ها خیلی دوست دارند ببینند حزب‌الله با چه موشکی توانسته از خط قرمز آنان عبور کند.
نوذری
* کلیپ‌های ویدئویی که شاخه نظامی حماس از برخی عملیات‌های خود پخش می‌کنند صهیونیست‌ها را به این درک رساند که تعداد زیادی نیرو در غزه بی‌فایده است و بدون پیشروی در مواضع جدید رزمی، این امر برای جان سربازانشان خطرناک خواهد بود. بنابر این علت عقب‌نشینی نیروهای ارتش اسرائیل از جنوب نوار غزه را باید فرسودگی توانایی‌های رزمی و اطلاعاتی اسرائیلی‌ها در منطقه دانست.
طوسی
* یکی از مهم‌ترین و پربازده‌ترین نمونه‌های مشارکت مردمی در تولید‌، شرکت‌های دانش‌بنیان هستند که در سال‌های اخیر سودمندی‌شان اثبات شده است. بی‌شک این روند نیازمند تقویت و اصلاح است تا با کمک نخبگان گام‌های بزرگ برداشته شود.
نیکخواه
*یکی از الزامات مهم در مردمی کردن تولید، در دستور کار قرار گرفتن اصلاح فرهنگ اقتصادی مردم است. متاسفانه باید اذعان داشت فرار از کارهای یدی و حتی فکری، دستیابی به ثروت‌های بادآورده، نادیده گرفتن حقوق مشتریان، ضعف وجدان کاری، نبود روحیه کار گروهی و اسراف گسترده از نمونه‌های فرهنگ غلط اقتصادی است که بعضاً در بین ما ایرانیان نهادینه شده است.
مصباحی