kayhan.ir

کد خبر: ۲۸۶۱۸۴
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۹

کیهان و خوانندگان

 

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
سامانه پیام کوتاه 30002323

*در پی حمله جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی به ساختمان بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق، جمهوری اسلامی ایران در پیامی مکتوب به آمریکا هشدار داد در دام نتانیاهو نیفتد. به عبارت دیگر خودش را کنار بکشد تا ضربه نخورد. در پاسخ، آمریکا از ایران تقاضا کرده که فقط اهداف آمریکایی را نزند. منظورم از یادآوری این خبر این است که چه کسی تا این حد ذلیل شدن آمریکا در مقابل ایران را تصور می‌کرد؟
افشار
*با گذشت شش ماه از جنگ غزه، انزوای اسرائیل رو به افزایش است. پیام‌هایی هم که حماسی‌ها از داخل غزه به بیرون منتقل می‌کنند‌، این است که هیچ مشکلی برای ادامه این استقامت ندارند. گویا تقدیر الهی بر این قرار گرفته که رژیم جنایتکار و کودک‌کش اسرائیل در غزه مدفون شود. ان شاءالله
اقبالیان
*تروریست‌های حمله‌کننده به سیستان و بلوچستان تنها یک هدف مهم داشتند و آن بر هم زدن امنیت و آرامش حاکم بر ایران زمین و پرت کردن افکار عمومی از مسئله غزه و فلسطین و مهم‌تر جلوگیری از اقدامات تلافی‌جویانه در بمباران بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق بود. ولی بلافاصله با ورود نیرو‌های امنیتی و طی یک عملیات قاطعانه چند ساعته کلیه تروریست‌ها و اشرار مسلح به هلاکت رسیدند و امنیت و آرامش کامل در مناطق درگیری برقرار شد.حال اسرائیلی‌ها باید در انتظار انتقام سخت‌تر ایران اسلامی به هر سوراخی که می‌توانند بگریزند.
آذری
* به ساعت صفر برای مجازات رژیم‌منحوس صهیونیستی نزدیک می‌شویم. باید توجه داشت مسئله مجازات دشمن صهیونیستی، مطالبه همه ایرانیان است. هر رسانه‌ای که دل در گرو ایران دارد، باید بداند که برای عبور از وضعیت فعلی در بازار ارز نیازمند کاهش هیجانات اقتصادی هستیم. فلذا رسانه‌ها از هر فکر و جناحی که باشند وظیفه دارند در این شرایط خطیر دولت را یاری برسانند. در غیر این صورت همگان ضرر خواهند کرد و مسئولیتش با کسانی است که به هیجانات کاذب اقتصادی دامن زده‌اند.
خسروزاده
* مقام معظم رهبری سال‌هاست محور شعار سال را موضوع تولید و اقتصاد قرار داده و همواره بر این اصل تاکید داشته‌اند. این مطلب می‌رساند که ریشه بسیاری ازمشکلات کشور در اقتصاد است.بنابر این‌، دولت‌هایی که سر کار می‌آیند باید محور و اساس کار خود را روی تولید و حل مشکل اقتصادی متمرکز کنند.
ایرانلو
*رهبر حکیم و فرزانه انقلاب امسال را سال جهش تولید با مشارکت مردم نام‌گذاری کرده‌اند. برای رسیدن به این مطلوب یعنی جهش تولید اولین گام باید برطرف کردن موانع حضور مردم در تولید توسط دولت باشد. چرا که استفاده و فعال‌سازی ظرفیت مردمی به ویژه نیروی انسانی متعهد و کارآمد و جوان، نویدبخش شکوفایی اقتصاد ایران خواهد بود.
ستارزاده
* خدا را سپاس که مصمم بودن جمهوری اسلامی به واکنش به جنایت حمله به کنسولگری در دمشق، در جامعه صهیونیستی موجی از نگرانی، دلهره و وحشت ایجاد کرده است. 
اکبری
*عبدالحمید در نماز جمعه زاهدان در‌باره حادثه تروریستی تروریست‌های شرق کشور خواسته است دو طرف بنشینند با هم مذاکره بکنند. کدام طرفین؟ کدام گفت‌وگو؟ طرفینی وجود ندارد. یک طرف نیروهای حافظ کشور و امنیت و تمامیت ارضی کشور، سپاه و ارتش جمهوری اسلامی است، و یک طرف تروریست‌هایی که نه وطن دارند و نه ملیت. نه شرف دارند و نه انسانیت. شبیخون می‌زنند و سربازان دلیر کشور را می‌کشند. آیا این فرد معلوم‌الحال شرم نمی‌کند در سخنگاه مقدس مسجد از تروریست‌های تجزیه‌طلب حمایت می‌کند؟
فتاحی
* کشته‌شدن بی‌دلیل ۷ امدادگر سازمان ملل در غزه توسط اسرائیل باعث شد وجدان بعضی از سیاستمداران غربی مثل جک استراو وزیر خارجه سابق انگلیس هم به درد بیاید و به نقض قوانین بین‌المللی توسط اسرائیلی‌ها اذعان بکنند. مطمئن باشید اگر این ۷ نفر امدادگر فلسطینی بودند مانند 33 هزار کشته فلسطینی از دید این جانوران یک امر عادی در جنگ تلقی می‌شد. در نهایت آن را یک اتفاق ناگوار می‌دانستند.
جهانفر
*در اخبار آمده بود یک سگ ولگرد در یزد 16 نفر را راهی بیمارستان کرده و آزمایش‌های لازم درخصوص ناقل بیماری بودن سگ مذکور توسط مرکز بهداشت صورت گرفته است. یک سگ‌‌هار هم هست که شش ماه تمام 33 هزار نفر را در فلسطین کشته و 100 هزار نفر را زخمی کرده ‌اما آن همه مجامع بین‌المللی عریض و طویل به اندازه مرکز بهداشت یزد ما خاصیت ندارند!
حسنلو
*از قرار معلوم دو جوان شیعه اهل آذربایجان با عبور از موانع امنیتی مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در باکو خود را به نزدیکی آن رسانده و فریاد مرگ بر اسرائیل سر دادند. بعد هم توسط ماموران بازداشت و روانه زندان شده‌اند. مطمئنا این دو جوانمرد می‌دانستند که با این حرکت بازداشت و روانه زندان می‌شوند ولی حاضر نشدند که امسال خیابان‌های باکو صدای مرگ بر اسرائیل در آن طنین انداز نشود.
جابری
* چرا هر سال در ماه مبارک رمضان برخی ایستگاه‌های مترو از جمله ایستگاه شهدا که از ایستگاه‌های پر رفت و آمد و شلوغ منطقه ۱۲ تهران است، با وجود باز بودن آبخوری‌ها، برای جلوگیری از روزه‌خواری در ملاء عام و عدم ایجاد فضای حرمت‌شکنی، پارتیشنی برای افرادی که نمی‌توانند روزه بگیرند، قرار داده نمی‌شود؟
موسایی
* ماه مبارک رمضان به انتها رسید‌، ولی متأسفانه برخی متجاهرانه اقدام به حرمت‌شکنی کردند و واکنشی هم از سوی متولیان امر صورت نگرفت! حتی کلیپ‌هایی در فضای مجازی از تعجب مسافران خارجی که از روزه‌خواری پایتخت شوکه شده بودند دست به دست می‌شد تا برای مسئولان ارسال نمایند.
ندیری
* از منتخبین مجلس دوازدهم می‌خواهیم که با جدیت، بحث رتبه‌بندی معلمان (که ناقص اجرا شده است)، متناسب سازی حقوق شاغلین و بازنشستگان که در تکالیف برنامه در ۳ سال اول دیده شده و همچنین اجرائی کردن قانون ساماندهی جذب در دستگاه دولتی، تعیین تکلیف نیروهای شرکتی در دستگاه‌های دولتی، حل تورم، احیای ارزش پول ملی و رفع آلودگی هوای شهرها را پیگیری کنند و به نتیجه برسانند.
حق‌بیان
* آگهی‌هایی با مضامین کار در منزل‌، کار با گوشی‌، کار در فضای مجازی‌، خرید‌، فالگیری‌، جادوگری‌، سایت‌های قمار و شرط‌بندی و نظایر آن دیوار تمامی شهرها را پر کرده است که اغلب قربانیان آن هم افراد ساده‌لوح‌، خانم‌ها و دختران کم سن و سال هستند. این نشان می‌دهد که حقیقتا فضای مجازی به حال خود واگذار شده است! کی قرار است به این نابسامانی‌ها پایان داده شود؟
حجتیان
* از مسئولین امر درخواست می‌کنیم که به افزایش افسارگسیخته قیمت سکه و ارز ورود کرده و چاره‌ای برای این موضوع بیندیشند.تا خواسته دلالان و نان به نرخ روز خوران و آرزوی کدخداپرستان محقق نشود.
عارفیان
* دولت سیزدهم نشان داد که مسیر توسعه و پیشرفت ضرورتا در نزدیکی به غرب و آمریکا تعریف نمی‌شود، بلکه در عصر حاضر ظرفیت‌های متنوعی در سطح جهان و خاصه در منطقه و همسایگان وجود دارد که می‌توان از طریق سامان‌دادن روابط با آنها و برقراری مناسبات اقتصادی و تجاری مناسب به یک جایگاه مناسب و دستاورد‌های اقتصادی مبتنی بر اهداف توسعه کشور دست پیدا کرد.
سپاسی