kayhan.ir

کد خبر: ۲۸۵۹۱۶
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۴

کیهان و خوانندگان

 
 
33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
سامانه پیام کوتاه 30002323
* جهان کمتر روز قدسی را در دنیا به ویژه در ایران از حیث گستردگی راهپیمایی امسال دیده بود. علتش هم جنایاتی بود که رژیم صهیونیستی از سر استیصال و درماندگی و سردرگمی راهبردی در غزه مرتکب شد!
خلج
* دشمنان اسلام و پیروان صهیونیست‌های خبیث چقدر تلاش کردند که روز قدس را که نماد ایستادگی حق در برابر باطل است تضعیف کنند ولی هر سال سیلی محکم‌تری از ملت‌ها خوردند و امروز تنفر عمومی از صهیونیست‌ها به حدی است که بسیار متعفن‌تر شده‌اند!
اسدی
*خدا را شکر امسال با توجه به اتفاقات اخیر شاهد کم نظیرترین راهپیمایی در حداقل یک دهه گذشته بودیم. براساس گزارشی که دستگاه‌های مسئول اعلام کرده‌اند میزان حضور مردم در برخی شهرها و مناطق افزایش ۱۰۰ درصدی داشته است. در تهران پایتخت کشور نیز تهرانی‌ها با بیش از ۵۰ درصد افزایش نسبت به سال‌های گذشته در این راهپیمایی دشمن‌شکن حضور داشتند.
مردانی
* اقدامات صهیونیست‌ها در هدف قرار دادن مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه، هدف قرار دادن بیمارستان‌ها و مدارس و مساجد، هدف قرار دادن آوارگان فلسطینی، هدف قرار دادن مقرها و افراد سازمان‌های بین‌المللی، هدف قراردادن کاروان کمک‌های بشردوستانه به مردم غزه، هدف قرار دادن خبرنگاران و اخراج خبرگزاری الجزیره و حالا هدف قرار دادن کاروان آشپزخانه مرکزی جهانی در سرزمین‌های اشغالی و کنسولگری ایران در سوریه بیانگر این واقعیت است که صهیونیست‌ها به آخر خط رسیده و در حال غرق شدن و شلیک تیر خلاص بر پیکر نیمه جان خود هستند.
هدایتی
* طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب رژیم خبیث و جعلی صهیونیستی به دست دلاور مردان ما مجازات خواهد شد آن‌ها را از این جنایت و امثال آن پشیمان خواهیم کرد. ان‌شاءالله این فرمایش ایشان را به زودی با نواختن سیلی به صورت صهیونیست‌ها خواهیم دید.
کیانی
* دست و پا زدن این روزهای رژیم جعلی نشان می‌دهد که عمر این رژیم به سر آمده و تا اضمحلال کامل آن چیزی نمانده است. با یک یاحسین دیگر شیشه عمر او خواهد شکست ان‌شاءالله.
ترابی
* التهاب مصنوعی اخیر ایجاد شده در بازار ارز و نوسانات قیمت دلار سبب شده است تا برخی سیاسیون که با همین التهاب‌آفرینان دارای پیوند هستند با تجویز نسخه‌های سیاسی به دنبال درمان این مشکل اقتصادی باشند! آنان با برجسته‌سازی نقش تحریم‌های ظالمانه اقتصادی، راه‌حل برون‌رفت از مشکلات اقتصادی را فقط مذاکره با غرب و آمریکا مطرح کرده‌اند. بنویسید این مسیر یک بار قبلا تجربه شده و افرادی که بار دیگر به دنبال تحمیل آن هستند، کورخوانده‌اند و سخت در اشتباهند.
حاجی بیگی
* عبدالحمید این عنصر مفلوک که قبلا پیشنهاد صلح بین اسرائیل و فلسطین را مطرح کرده بود حالا هم پیشنهاد گفت‌وگو با گروهک تروریستی و جنایتکارجیش‌الظلم در شرق کشور را مطرح کرده است! عرض می‌کنیم پیشنهاد‌‌کننده گفت‌وگو با یک گروهک تروریستی شناسنامه‌دار که اتصال او به سرویس‌های جاسوسی عبریؤ، عربی، غربی ثابت شده و صدها تن از مردم بی‌گناه ایرانی را به شهادت رسانده است هرکس که باشد، یا خائن است یا احمق.
موحد
* کسانی که می‌گویند مقاومت هزینه دارد آیا واقفند که سازش هم هزینه دارد؟ هزینه مقاومت بیشتر است یا سازش؟ کشورهای سازشکار منطقه و مقاومت را بنگرید و خود به قضاوت بنشینید.
جلالتی
* سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیش از همه نیروهای مسلح دنیا مورد هجمه و تحریم قرار دارد، اما امروز جزو محبوب‌ترین و مسلح‌ترین نیروها محسوب می‌شود و به همه دنیا تعلق دارد و منشأ خیر و برکت برای جهان اسلام بوده و ان‌شاءالله با فتح فلسطین خواهد بود.
سعیدی
* برای کوبیدن سر صهیونیست‌ها به سنگ همین جنایات اخیرشان در سوریه و شهادت مستشاران ایرانی کافی است. با اقدام اخیر این وحوش و اوجگیری وحشی‌گری و عدم تعهدشان به قوانین بین‌المللی برای کسانی که خودشان را به بی‌اطلاعی می‌زدند هم راهی برای فرار از حقیقت باقی نماند.
صفوری
* ابو فدک، فرمانده بیش از 250 هزار رزمنده عراقی اعلام کرده که منتظر تصمیم امام خامنه‌ای در مورد اسرائیل هستیم. با این رزمندگان سلحشور آماده در میدان به احتمال بسیار زیاد باید سران رژیم کودک‌کش به محموله سران و نیروهای مسلح خود پوشک را هم اضافه کنند!
 سلیمی
* مردم مظلوم و مقاوم غزه ثابت کردند که فقط با منطق قرآن می‌شود جنگید و فقط اسلام است که می‌تواند در برابر ستم ستمکاران و ظلم ظالمان بایستد.
بشیری
* امروز رژیم صهیونیستی منفورترین رژیم در جهان است که با انزوای در جهان و نیز نفرت جهانی روبه‌روست و نفرت از این وحشی‌های درنده‌خو هر روز بیشتر می‌شود.
شاهسوندی
* سالنامه دنیای اقتصاد تیتر روی جلد خود را به «صدای پای ترامپ» اختصاص داده و این در حالی است که تا تشکیل دولت جدید آمریکا حدود۱۱ ماه زمان باقی مانده و معلوم می‌شود این نشریه می‌خواهد ضمن ترویج ترامپ هراسی افراطی، به شوک منفی و تورم انتظاری در بازار ارز دامن بزند تا در واقع هماهنگ با اتاق جنگ اقتصادی در وزارت خزانه‌داری آمریکا عمل کرده باشد.
مصلحی
* آقای واعظی واقعا دغدغه مشکلات اقتصاد مردم را دارید یا عقده و کینه حذف شدنتان توسط مردم؟ کشور را به یک زمین سوخته تبدیل کردید و طلبکار هم هستید؟ فقط یک نمونه ازخسارت‌هایتان تعطیلی چندین هزار واحد تولیدی و بیکاری چند ده هزار کارگر است، بهتر است شما دیگر سکوت کنید!
متبحری
*عرض می‌کنم جامعه ما یک جامعه عفیف است. حتی خانم‌های کم‌حجاب هم اعتراضشان بلند است که این وضع زننده چیست که بعضی از افراد به عمد یا از روی جهل در جامعه حضور پیدا می‌کنند؟
سیدین
*رسانه‌های غربگرای داخل کشور فقط از قتل معاون حوزه علمیه ماهشهر و کشف جسد او خبر دادند و هیچ اشاره‌ای نکردند که مقتول درحالی‌که برای امرار معاش خود مسافربری می‌کرده، توسط سارق یا سارقان به قتل رسیده است. چون نمی‌خواهند تصویری که از روحانیون نزد مخاطبین‌شان ساخته‌اند خدشه بردارد و همچون کفتار قصد بهره‌برداری‌های بعدی را دارند.
اسعدی
* کارت‌های ملی همه باید به کارت‌های بانکی وصل شود تا هر متخلفی از جمله کسی که اقدام به کشف حجاب می‌کند بدون دخالت فیزیکی و فقط با گرفتن مشخصات، جریمه مالی شود. (و با هر تکرار جریمه مالی بیشتر شود) در وهله بعد، هر مرکز خرید و نهادی باید ملزم باشد که به هیچ بی‌حجابی خدمات ارائه ندهد. 
جوادی
* از متولیان امر درخواست می‌شود با اعمال جریمه سنگین برای نگهداری سگ در آپارتمان‌ها، سگ‌گردانی در خودرو، معابر و پارک‌ها و سواحل و تمام اماکن عمومی و جمع‌آوری قطعی سگ‌های ولگرد، باتوجه به گسترش هر روزه این مشکلات به ویژه در آپارتمان‌ها و پارک‌ها برخورد نمایند.
بیگی
* از فراجا درخواست می‌شود با افزایش خودروهای گشت شبانه پلیس در شهرها و خیابان‌ها امنیت بیشتر را فراهم نماید تا در هنگام بروز حوادث‌، سریع‌تر واکنش نشان دهد.
رفیعی