kayhan.ir

کد خبر: ۲۸۵۸۴۰
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۴

کیهان و خوانندگان

 
 
* راهپيمایی‏‌هایی كه دشمنان اسلام و مسلمين را عصبانی كند، عمل صالح است. اين راهپيمایی‌ها نوعى حضور در صحنه، عبادت دسته‌جمعی و امر به معروف و نهی از منكر عملی و عامل تقويت روحيّه مردم و مقابله با دشمن است. و ملت این مهم را در روز قدس باعظمت بیسابقه‌ای به نمایش گذاشت.
رودکی، غیاثی، روشن، گلباغی و وروانی 
* اسرائیل از ترور قصد ارسال این پیام به جمهوری اسلامی ایران را داشته که هرگونه حمایت از مقاومت تاوان سنگینی دارد؛ به عبارتی هدف اصلی ترور‌های زنجیره‌ای ایجاد بازدارندگی در برابر ایران و مقاومت و در نتیجه کاستن بار شکست رژیم صهیونیستی در جنگ غزه محسوب می‌شود. اما منتظر باشد و ببیند چگونه این اقدام حماقت بار به معکوس هدفش تبدیل شده و روند نابودی این رژیم را تسریع خواهد کرد.
مونسیان
* نخست‌وزیر رژیم جعلی می‌خواهد با دستاوردسازی و چنگ انداختن به ایران، صهیونیست‌ها را آرام کند، در حالی که در صحنه جنگ غزه درمانده است و قطعاً نمی‌تواند اقدامی برای نجات خود انجام دهد و هرچه بیشتر دست ‌و پا می‌زند بیشتر در باتلاق فرو می‌رود.
احتشامی
* لازم است اقدامات بازدارنده و پشیمان‌کننده برای عدم تکرار جنایات رژیم صهیونیستی در آینده اتخاذ شود؛ به گونه‌ای که معادله بازدارندگی و عدم جرأت نسبت به استمرار خط ترور برقرار شود و البته زمان و مکان و نوع واکنش به حمله اخیر اسرائیل، منوط به تصمیم جمهوری اسلامی در شرایط مقتضی می‌باشد.
طالش‌لار
* مزدوران اینترنشنال در دفاع از ارباب کودک‌کش و صهیونیست خود اظهارات وقیحانه‌ای مطرح کردند. به عقیده آنها حمله به کنسولگری ایران، نه‌تنها نقض قوانین بین‌المللی نبوده بلکه حق مشروع اسرائیل است و نباید آن را محکوم کرد و اسرائیل حق دارد به منافع ملی ایران حمله کند و مردم هم بسیار خوشحال هستند! ده‌ها میلیون ایرانی جمعه گذشته با راهپیمایی پرشور و بیسابقه خود به همه جنایتکاران عالم نشان دادند که مردم ایران یعنی چه. این جیره‌خواران اسرائیل که عددی نیستند.
جمالی
* اورشلیم پست نوشته است بعد از فروپاشی ایران و تقسیم شدن ویرانه‌هایش به پنج تا شش کشور، جهان جای امن‌تری خواهد شد. درست مثل اتحاد شوروی و آنچه در یوگسلاوی و چک‌اسلواکی اتفاق افتاد که منجر به پدید آمدن کشورهایی مجزا و آرام (خنثی) شد.ما بارها گفته‌ایم اما این بار خودشان شفاف و روشن اعتراف می‌کنند برنامه هسته‌ای ایران بهانه است. اینها دنبال نابود کردن ایران‌اند. نظام جمهوری اسلامی و غیر آن هم برایشان فرق ندارد.
کلانتری
* عملیات بزرگ و معجزه‌گونه طوفان الاقصی، کار بزرگ فلسطینی‌ها در برابر جنایت‌های هفتاد و پنج ساله صهیونیست‌ها از یک‌سو، و گامی بزرگ برای نابودی رژیم اشغالگر قدس و آزادی سرزمین فلسطین از سوی دیگر است. و ان‌شاءالله جهان به سمت زندگی بدون این وحشی‌ها در غرب آسیا پیش می‌رود.
کرمعلی
*اگر حاشیه‌سازان که فضای مجازی را به سمت غلط منحرف کرده‌اند، اجازه دهند این اخبار خوب هم به گوش مردم کشورمان می‌رسد. بعد از ایتالیا، چین، دانمارک و سوئیس ماشین‌سازی اراک، ایران را تبدیل به پنجمین کشور دارنده تکنولوژی ساخت راکتور فوق سنگین تولید متانول کرده است. این پروژه علاوه‌بر بی‌اثر کردن تحریم‌ها در حوزه‌ حساس پتروشیمی از خروج میلیون‌ها دلار ارز هم جلوگیری می‌کند.
قنبری
*همین چهار کشور مصر، اردن، ترکیه و جمهوری آذربایجان، اگر همکاری اقتصادی با اسرائیل را در این 6ماه متوقف کرده بودند‌، خون33 هزار فلسطینی مظلوم این‌گونه بر زمین نمی‌ریخت.در چنین دنیایی یمن و یمنی‌ها واقعا ارزشمندند.کاش همه مسلمین غیرت یمنی داشتند.
زحمتکش
* براندازان که مخلوطی از سلطنت‌طلب‌ها و منافقین و ایرانی‌های فراری و خانواده تروریست‌ها و تجزیه‌طلب‌ها و مجرمان امنیتی و سیاسی و اقتصادی هستند، از هشتگ «من بی‌ناموسم» در فتنه سال 1402، حالا مدتی می‌شود که به هشتگ «من سلیطه‌ام» رسیده‌اند. در این میان مصی علینژاد که خود از هشتگ «من سلیطه‌ام» استفاده کرده، در شبکه اینترنشنال از حامیان رضا پهلوی گلایه می‌کند که چرا او را پرخاشگر و سلیطه می‌نامند! سلطنت‌طلبان هم به او پاسخ داده‌اند وقتی خودت، خودت را سلیطه خواندی تقصیر ما چیست.
مجتهدزاده
*اگر کسی نمی‌داند بداند آرمان‌های انقلاب اسلامی مانند حجاب‌، عدالت اجتماعی، خدمت به محرومان‌، مبارزه با رانت و فساد و.... واقعی هستند. به عبارت دیگر این مفاهیم ابزار رقابت بین احزاب سیاسی نیستند.
علوی
* ما به شهدا و خانواده محترمشان تا ابد مدیون هستیم. آنها از جان و هستی خود گذشتند تا ملت در امنیت باشد. چقدر خانواده‌هایی که ثمره وجودشان را با دست خود بدرقه کردند و پس از شهادت هم خود جنازه جگرگوشه‌شان را در قبر نهادند. خدا نگذرد از کسانی که از برکت خون این شهدا به نوایی رسیدند و به آرمان‌های شهدا پشت پا زدند.
غلام‌شاهی
* من یک خانم سرپرست خانواده از استان فارس هستم و از همسرم طلاق گرفتم وام مسکن ملی دریافت کردم و مددجوی کمیته امداد هستم در مورد وام مسکن با تسهیلات ۱۸ درصد و من دهک ۴ واقعا توان پرداخت ندارم و از شما تقاضای مساعدت دارم.
شهرابی
*در چهارشنبه سوری سال قبل عده‌ای با نارنجک دستی به پل خواجوی اصفهان خسارت وارد کردند که جای تاسف دارد. ولی به زعم غرب‌گرایان و سلطنت‌طلب‌های مدعی ایرانی‌گری باید گفت اشکال نداره فقط زنده باد چهارشنبه سوری با این همه خسارت جانی‌،مالی وتخریب ابنیه تاریخی ایران زمین! سلطنت‌طلب‌ها و غرب‌گرایان از گذشته‌ها ثابت کرده‌اند علاقه‌ای به ایران ندارند.
وکیلیان