kayhan.ir

کد خبر: ۲۸۵۶۳۴
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۹

#  پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 
 
  دغدغه مردم از زبان رهبر انقلاب
 سعید ساداتی با اشاره به جمله‌ای از بیانات روز گذشته رهبر انقلاب، نوشت: «دغدغه این روزهای مردم از زبان رهبر انقلاب: انتظار بجای مردم این است که تصمیمات و اقدامات اقتصادی مسئولان در زندگی آنها اثر محسوس و ملموس داشته باشد؛ باید این انتظار برآورده شود.»
 شهدایی که رفیق نیمه‌راه نبودند
 محمد نصوحی با انتشار تصویری از شهیدان خرازی و زاهدی در کنار هم نوشت: «از اولش هم قرار بود رفیق نیمه‌راه نباشند و نبودند.»
 هزینه‌های طرف حق ایستادن
 محمد صرفی: «هرکس در این معرکه در طرف حق ایستاده و به دنبال یاری مظلوم باشد، از خباثت و جنایت رژیم اسرائیل در امان نیست؛ چه رزمندگان بدون مرز سپاه قدس در سفارت ایران در دمشق و چه کارکنان خیریه بین‌المللی «آشپزخانه مرکزی جهان».»
 کمبود وقت برای دروغگویی!
 علی فرحزادی: «حمله به کاروان امدادی آشپزخانه میتونه اشتباهی باشه ولی سامانه پدافندی که تو چند ثانیه باید تصمیم بگیره به هواپیمای اوکراینی شلیک کنه یا نه، عمدی بود؟! تعداد جنایت‌هاشون اونقدر بالاست که دیگه وقت برای طراحی دروغ ندارن.»
 مزیت راهبردی «زن» برای جمهوری اسلامی
 حسن خجسته: «چرا زن برای جمهوری اسلامی مزیت راهبردی است؟! علی‌رغم تبلیغ زیاد علیه تفکر اسلام درباره زن، آنها که از بیرون نگاه می‌کنند کرامت زن را در اسلام به خوبی می‌فهمند. به قول جان فیسک: غرب، مردسالارترین نظام اجتماعی است، چون زن‌ها باید مطابق ایدئولوژی مردان رفتار کنند، تا مورد پسند باشند.»
 الگویی برای مساجد
 کاربری این تصویر را به اشتراک گذاشت و توضیح داد: «ورودی یک مسجد در تهران؛ کاش بقیه مساجد ما هم، چنین کار قشنگی انجام بدن.»
 دلیل متقن برای شرکت در راهپیمایی روز قدس
 علیرضا زادبر: «امسال برای شرکت در راهپیمایی روز قدس به ایجاد انگیزه و استدلال نیاز نیست. نیاز نیست برای «انسان» استدلال بیاوریم که اسرائیل دشمن بشریت است و به آن اعتراض کن. کافی است به چند ده هزار زن، کودک، خردسال و جنین در رحم! که در این چند ماه کشته شده‌اند بنگریم. استدلال عینی‌تر از این!؟»
 خباثت آمریکایی
 امیرعلی ابوالفتح: «وقتی نظامیان آمریکایی در اردن کشته شدند، آمریکایی‌ها گفتند ایران را مسئول می‌شناسند زیرا «ایران سلاح در اختیار شبه‌نظامیان عراقی قرار داده است». حالا که اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق حمله کرده، آمریکایی‌ها می‌گویند «ما مسئول نیستیم» با این که آمریکا به اسرائیل سلاح داده است.»