kayhan.ir

کد خبر: ۲۸۵۵۷۳
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۹

کیهان و خوانندگان

 

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
سامانه پیام کوتاه 30002323
* همه ما ملت‌، در یک کشتی هستیم. برای نجات کشتی باید به فرمان ناخدای کشتی عمل کنیم تا سالم به مقصد برسیم در غیر این صورت همه غرق خواهیم شد. ناخدای کشتی ولایت فقیه است که این کشتی پرتلاطم را با هزاران توطئه به ساحل نجات رسانده است. خدا را به خاطر این ناخدای مهربان می‌ستاییم و قدردان این نعمت عظما هستیم. الحمدلله.
برزآبادی
* همان‌طور که امام راحل نوید دادند انقلاب اسلامی سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهد کرد و این شدنی است. ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ما بودیم و اکثر دنیای تابع شرق و غرب دشمن ما و امروز به مرحله‌ای رسیده‌ایم که برخی از قدرت‌های بیتاب شده از توسعه‌طلبی‌های غرب‌، از ما سلاح می‌خرد و قدرت دیگری وقتی پایگاهش را ویران می‌کنیم جرأت عکس‌العمل ندارد! آیا این‌ها نشانه فتح و ظفر نیست؟
رهنما
*اختلاف سلیقه و نظر در مجلس امری طبیعی بوده و اختلاف‌نظر برای پیشبرد امور لازم است، اما آنچه ناشایست و مورد نهی است اینکه دشمنی‌ها جای دوستی‌ها را بگیرد. یعنی دو جناح و دو دسته به‌وجود بیاید به‌گونه‌ای که یکدیگر را دشمن شماره یک خود بدانند. اینجاست که سود این اختلاف را هرچند بحق باشد، دشمن اصلی می‌برد. و از سوی دیگر دود این تنش‌ها به چشم مردم می‌رود.
پاکروان
 * سال 1402 با تمام فراز و فرودهایش به پایان رسید و وارد سال1403 شدیم. علی‌رغم خباثت‌های دشمنان داخلی و خارجی در طول یک سال اخیر برای ناامید کردن مردم و قهر با صندوق انتخابات، ناخدای کشتی انقلاب با هدایت و راهبری کردن این مردم بصیرتوطئه‌های دشمنان را نقش برآب کرد. خداوند را به خاطر وجود ذی‌قیمت ولایت سپاس می‌گوییم و از درگاه احدیت طول عمر بابرکت این عزیز را خواهانیم. ان‌شاءالله درسال 1403 باعملی ساختن شعار جهش تولید بامشارکت مردم شاهد موفقیت‌ها و پیشرفت‌ها، کاهش تورم و اصلاح اقتصاد کشور و اضمحلال و فروپاشی استکبار جهانی و صهیونیست‌ها و پیروزی ملت مظلوم فلسطین و غزه باشیم.
چنانی
* توجه همه امت ولایی را به وصیت شهید عزیزمان آقا مهدی باکری جلب می‌کنم: عزیزانم! اگر شبانه‌روز شکرگزار خدا باشیم که نعمت اسلام و امام را به ما عنایت فرموده باز کم است. آگاه باشیم که سرباز راستین و صادق این نعمت شویم. خطر وسوسه‌های درونی و دنیا فریبی را شناخته و بر حذر باشیم که صدق نیت و خلوص در عمل، تنها چاره‌ساز ماست. ‌ای عاشقان
اباعبدالله.‌
مختاری
* دولت انقلابی مورد هجوم گسترده خارجی و داخلی قرار دارد، اگر در دولت، زبان گویایی همچون عمار برای ارائه عملکرد و دستاوردها و پاسخ به شبهات و تخریب‌ها نباشد، به آسانی متهم شده و دنباله‌اش ایجاد یأس و ناامیدی در بدنه جامعه خواهد بود و این نه به صلاح کشور است و نه ملت.
زمانی
* همان‌طوری که رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای عزیز فرمودند: حرف حقی که پازل دشمن را تکمیل می‌کند، نباید زد. ان‌شاءالله این فرمایش معظم‌له مورد توجه همه به ویژه مسئولان قرار گیرد و دشمن را در این زمینه ناکام گذارند.
فرامرزی
* فروشنده عراقی به مناسبت ماه رمضان، دفتر بدهی‌های مشتریانش را آتش زد! افرادی که تمکن مالی دارند از این شهروند عراقی یاد بگیرند و با بدهکارانشان این‌گونه با کرامت رفتار کنند.
مقتدایی
* دولت نیاز به مسئول حاذقی دارد تا در صورت مشاهده تخلف، انحراف، کم‌کاری و یا ناکارآمدی و ناشی‌گری و نابلدی عوامل دولتی، بدون اغماض، با قاطعیت در هر رده دولتی برخورد کند تا درس عبرت برای دیگران قرار گیرد.
مهتدی
* زمانی که یک ناو هواپیمابر آمریکا بر اثر اصابت یک موشک با قدرت تخریب بالای موشک ‌هایپرسونیک در مقابل دیدگان جهانیان به قعر آب برود آن وقت توانمندی بسیار بالای محور مقاومت و در رأس آن حوثی‌های دلاور به جنایتکاران صهیونیست و غربی دیکته خواهد شد.
مزرعه‌فراهانی
* در یک فیلم کوتاه خاخامی را دیدم که به نظامیان اسرائیلی از قول تورات سفارش می‌کرد کودکان فلسطینی را بکشند! من نمی‌دانم این چه جور کتاب آسمانی است که چنین فرمان‌هایی به این قوم جنایتکار می‌دهد؟ جبهه مقاومت باید با هماهنگی بیش از پیش‌، زمین را از لوث وجود این جانوران درنده و آدم‌کش صهیونیستی پاک کنند و تجهیزاتشان را به آتش بکشند.
قربانعلی
*علی‌رغم اعلام معاون جهاد کشاورزی مبنی بر عدم افزایش قیمت‌ها در ماه مبارک رمضان، قیمت سبزی خوردن از کیلویی 25 هزار تومان به بالای 45 هزار تومان رسید و برخی از حبوبات نیز افزایش قیمت داشت. امید است با متخلفین برخورد شود.
یک شهروند مشهدی
* رئیس سازمان تعزیرات اعلام کرد، تاکسی‌های اینترنتی به بهانه حذف گزینه عجله دارم قیمت‌ها را بالا نبرند، ولی متأسفانه آن‌ها به این هشدار توجه ننمودند. لازم است با این گرانفروشی‌ها برخورد شود.
جوانمرد