kayhan.ir

کد خبر: ۲۸۵۵۲۸
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۰

نصیرشلال: وزنه‌برداری یک مدال از المپیک بگیرد خوب است 

 

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری گفت: از کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش انتظار می‌رود به وزنه‌برداری خاص‌تر نگاه کنند تا سال‌های عقب افتادگی این رشته جبران شود.
نواب نصیرشلال در تازه‌ترین صحبت‌های خود اظهار داشت: کسب مدال در مسابقات مهمی چون المپیک و رقابت‌های جهانی، به حمایت و توجه مسئولان ارتباط مستقیمی دارد. باید در درازمدت در وزنه‌برداری هزینه شود تا نتیجه بگیریم. ما شانس زیادی در وزنه‌برداری نداریم و نمی‌توانیم از الان بگوییم چه مدالی کسب می‌کنیم. اما معتقدم اگر وزنه‌برداری حتی یک مدال هم در المپیک کسب کند به این معنی است که خیلی خوب کار کردیم. 
سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری در بحث اختصاص بودجه به وزنه‌برداری عنوان کرد: کم و کاستی‌ها زیاد بوده و هست، اما خوشبختانه با حمایت‌های انوشیروانی ما این موضوع را زیاد احساس نمی‌کنیم و در جریان نیستیم که چه کمبودهایی وجود دارد او خودش پیگیر این موضوعات است. اما واقعیت این است که وزنه‌برداری نیاز به حمایت بیشتر دارد تا عقب‌ماندگی که در سال‌های گذشته به وجود آمده برطرف شود. از کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش انتظار می‌رود به وزنه‌برداری خاص‌تر نگاه کنند تا سال‌هایی که وزنه‌برداری به هر دلیلی دچار افت شده و به لحاظ سخت‌افزائی مشکل پیدا کرده، شرایط بهتری پیدا کند. افرادی که در وزنه‌برداری هستند مثل سربازانی هستند که سلاح در اختیار ندارند و امیدوارم این توجه بیشتر شود تا بتوان در مسیر رشد قرار بگیریم.