kayhan.ir

کد خبر: ۲۸۵۵۲۷
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۰

#  پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 

  شهدا به دست آوردنی‌اند
 علیرضا سمیعی: «ما شهدا را «به دست» می‌آوریم، «از دست» نمی‌دهیم. این منطق اسلام عزیز است.»
 رفیق قدیمی حاج قاسم

 حجت‌الاسلام حامد کاشانی با انتشار تصویری از شهید سردار حاجی رحیمی که در حمله روز دوشنبه صهیونیست‌ها به کنسولگری ایران در سوریه به شهادت رسید، نوشت: «چند ماه پیش حدود یک ساعت با او صحبت کردم، کیف کردم. بی‌تعارف کم پیش می‌آید. خیلی هم تعجب کردم، با آن روحیات، اندیشه و تواضع، این رفیق قدیمی حاج قاسم، چرا تا حالا شهید نشده است. شهادتت مبارک سردار حاجی رحیمی. خدا مرا با تو محشور کند.»
 مصونیتی که آمریکا به اسرائیل داده است
 عبدالله گنجی: «در عرف بین‌الملل می‌گویند قدرت حرف اول را می‌زند. صهیونیست‌ها هیچ‌یک از عوامل قدرت (وسعت، جمعیت، ثروت) را ندارند اما مصونیت دارد: کنسولگری و مسجد، مدرسه و منازل را می‌زند. ترور رسمی می‌کند. خبرنگار و کارمند سازمان ملل و زن و کودک را می‌کشد. این مصونیت از کجا آمده؟ از آمریکای جنایتکار.»
 نابودی اسرائیل نزدیک است
 علیرضا تقوی‌نیا: «سپاه با تمام قدرت در حال مدیریت جنگ علیه اسرائیل است و در راه نابودی این رژیم قدمی عقب نگذاشته، آن‌وقت عده‌ای دنبال پاسخی هستند که صرفاً دل‌شان را خنک کند. جنگ عرصه ابراز احساس نیست؛ نابودی اسرائیل انتقام قطعی به شهادت سرداران سپاه در این سال‌ها خواهد بود. دیدن آن روز نزدیک است.»
 پیروزی نهائی برای غزه است
 سید امیرحسین هاشمی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در دیدار با دبیرکل جهاد اسلامی نوشت: همه دنیا گفتند بشار اسد باید برود، او گفت می‌ماند و ماند. همه گفتند حزب‌الله در نبردِ ۳۳روزه شکست خواهد خورد، او گفت پیروز می‌شود و شد. حالا چندروز پیش خطاب به دبیرکل جهاد اسلامی فرمود: «به فضل الهی، شما پیروزی نهائی مردم غزه را خواهد دید»؛ من به این مرد ایمان دارم.»
 علل جنون اسرائیل!
 محمد شیروانی: «استقبال رسمی ایران از حماس، تصویب قعطنامه علیه رژیم، شکست آمریکا در حمایت از اسرائیل، حملات یمنی‌ها علیه ایلات، بن‌بست قطعی نتانیاهو در فلسطین و عمر سیاسی‌اش؛ هر کدام از اینها کافی است که بفهمیم علت جنون اسرائیل از چه قرار است! هرچند که این دست‌وپا زدن‌ها فایده‌ای هم ندارد!»
 ملعونی که با مرگ به «یقین» رسید
 مریم دهقان با اشاره به مرگ فرد هتاک قرآن کریم در نروژ، نوشت: «قرآن بعضی جاها به‌جای «موت» از واژه یقین استفاده می‌کنه. جایی ‌که میگه: حتی اتاک الیقین، وقتی که به یقین رسید، یعنی وقتی که مُرد. مفسرین میگن که انسان یا خودش به اختیار تو این دنیا به یقین میرسه؛ یا با مرگ، به یقین میرسوننش. این اهانت‌کننده به قرآن هم، با مرگ، به یقین رسانیده شد...»