kayhan.ir

کد خبر: ۲۸۵۵۱۵
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۰
آمریکا

 پلیس بیمار مبتلا به اسکیزوفرنی را کشت



پلیس آمریکا یک فرد مبتلا به اسکیزوفرنی را در میامی به ضرب گلوله کشت.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، به نقل از شبکه تلویزیونی دبلیوپی‌ال‌جی، مادر آمریکایی گفت: پسرش که در شهر «هومستد» در ایالت فلوریدا به ضرب گلوله پلیس کشته شده، به اسکیزوفرنی مبتلا بود. مادر «لیاندرو چانگ»، ۳۴ساله افزود: او پسر خوبی بود و پلیس طوری او را کشت که گویی او یک مجرم بود.
نزدیکان مردی که کشته شد، گفتند این تیراندازی نباید اتفاق می‌افتاد. آنها گفتند این مرد با یک بحران مرتبط با سلامت روان دست‌وپنجه نرم می‌کرد. افسران پلیس در اداره اجرای قانون فلوریدا، اکنون در حال انجام دادن تحقیقاتی در ارتباط با تیراندازی افسر پلیسی هستند که اقدام به تیراندازی کرد.
این اتفاق روز جمعه روی داد و توسط دوربین تلفن همراه ثبت شد. این اتفاق پس از آن روی داد که یک فرد با پلیس تماس گرفت تا به آنها در ارتباط با اوضاع پیش‌آمده کمک کنند. در این ویدئو چانگ را با لباس سفید و قرمز می‌بینید که در جلوی در با خودش حرف می‌زند در حالی که نیرو‌های پلیس با اسلحه مقابل او هستند. این حادثه بدون وقوع هیچ‌گونه اتفاقی پایان یافت؛ اما چند ساعت بعد در روز شنبه، بار دیگر با افسران پلیس هومستد در میامی برای بازگشت به این خانه تماس گرفته شد. آنها به دلیل دریافت گزارشی مبنی بر تیراندازی در محل حاضر شدند. افسران پلیس به محل رسیدند و دیدند که چانگ در حال پرت کردن اشیائی به سوی آنهاست و همان لباس را بر تن دارد. شرایط تشدید شد و پلیس اقدام به تیراندازی کرد و این مرد ۳۴ساله را کشت.
دوست مقتول گفت: او هفته گذشته به دادگاه رفت و دادگاه حکم داد که باید به بیمارستان روانی بازگردد. او قرار بود به آنجا برود، اما پلیس او را کشت. تیراندازی پلیس خانه‌های اطراف را نیز تحت تأثیر قرار داد.
افسرانی که اقدام به تیراندازی کردند هم‌اکنون تعلیق شده‌اند تا زمانی که نتیجه تحقیقات مشخص شود.