kayhan.ir

کد خبر: ۲۸۵۳۷۶
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۵

اخبار کوتاه از فوتبال

 

کاپیتان تیم ملی فوتسال به جام ملت‌ها می‌رسد
پزشک تیم ملی فوتسال درخصوص مصدومیت کاپیتان تیم ملی توضیحاتی را ارائه کرد.
علی پورمند درباره مصدومیت حسین طیبی اظهار کرد: هنوز به طور دقیق معلوم نیست که میزان زمان بهبودی کاپیتان تیم ملی فوتسال چقدر است اما پزشکان تیم فوتسال پالما و پزشکان تیم ملی در تلاشند تا او را به جام ملت‌های آسیا برسانند.
او ادامه داد: اگر همه چیز طبق روال و پیش‌بینی‌ها پیش رود، طیبی می‌تواند در جام ملت‌های آسیا بازی کند و البته ممکن است برای بهبود کامل او حتی در بازی‌های گروهی که به نسبت ساده‌تر است بازی نکند و از مراحل حذفی به زمین بیاید. طبق مشاهده‌ها حسین طیبی می‌تواند برای جام ملت‌ها در دسترس باشد و ما هم امیدواریم شرایط به سود او رقم بخورد.
اردوی تیم ملی فوتسال کشورمان جهت آماده‌سازی برای حضور در جام ملت‌های آسیا که از ۲۹ فروردین در تایلند آغاز می‌شود، در کمپ تیم‌های ملی در حال برگزاری است. تیم ملی فوتسال ایران در مرحله گروهی مسابقات جام ملت‌های آسیا 2024 با کویت، بحرین و افغانستان همگروه است. طبق برنامه‌ای که کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) اعلام کرده، شاگردان وحید شمسایی روزهای 30 فروردین، اول و سوم اردیبهشت در دور گروهی به میدان می‌روند. این دوره از مسابقات، مرحله انتخابی جام جهانی 2024 محسوب می‌شود و چهار تیم نیمه‌نهائی جام ملت‌های آسیا راهی جام جهانی خواهند شد. در صورتی که ازبکستان، میزبان جام جهانی به نیمه‌نهائی صعود کند، AFC بازی‌های دیگری تحت عنوان پلی‌آف برگزار می‌کند تا تیم چهارم راه‌یافته به جام ملت‌های آسیا مشخص شود.
مسی 2 بازی تیم ملی آرژانتین را از دست داد
مهاجم تیم ملی فوتبال آرژانتین به دلیل مصدومیت در بازی‌های دوستانه آتی کشورش شرکت نخواهد کرد.
لیونل مسی، مهاجم تیم ملی فوتبال آرژانتین غایب بزرگ دو دیدار دوستانه بعدی آرژانتین است. این بازیکن پس از آسیب دیدگی عضلانی در تیم اینتر میامی قادر به همراهی آلبی سلسته در بازی‌های دوستانه فروردین نیست.
تیم ملی فوتبال آرژانتین دو بازی دوستانه در فروردین ۱۴۰۳ در آمریکا برگزار خواهد کرد. این تیم ابتدا با تیم ملی فوتبال السالوادور و در ادامه با تیم ملی کاستاریکا بازی خواهد کرد.
لیونل مسی ۱۰۶ گل ملی دارد و تنها ۳ گل تا رسیدن به رکورد علی دایی فاصله دارد و دیر یا زود این رکورد را خواهد شکست ولی با توجه به مصدومیت مسی و از دست دادن این دو دیدار دوستانه، شکستن رکورد علی دایی نیز از سوی مسی به زمان دیگری موکول شد.
این آخرین تور آماده‌سازی تیم ملی آرژانتین برای حضور در کوپا آمه‌ریکای ۲۰۲۴ خواهد بود. آرژانتین، مدافع عنوان قهرمانی، قرار است در مرحله گروهی کوپاآمه‌ریکا با پرو برنده دو دوره رقابت‌ها، شیلی و برنده دیدار کانادا-ترینیداد و توباگو پیکار کند.