kayhan.ir

کد خبر: ۲۸۵۳۷۰
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۵
برگزاری فینال جام حذفی در کرمان 

پرسپولیس در اراک به مصاف آلومینیوم می‌رود

 

مرحله یک هشتم نهائی جام حذفی دیروز انجام شد و پرسپولیس که در اولین بازی نیم فصل دوم برابر آلومینیوم شکست خورده بود، دوباره در اراک باید به مصاف این تیم برود.
قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهائی جام حذفی فوتبال کشور دیروز برگزار شد و تیم‌های حاضر در این مرحله حریفان خود را شناختند. هر چند با حذف استقلال تهران، احتمال برگزاری شهرآورد وجود نداشت اما همه در انتظار روشن شدن حریفان پرسپولیس و سپاهان و تراکتور به عنوان مدعیان اصلی قهرمانی بودند.
در نهایت اما این سه تیم با یکدیگر رودررو نشدند و البته ساده‌ترین قرعه نیز به سپاهان خورد تا این تیم با استقلال ملاثانی رودررو شود.همچنین تراکتور در خانه باید از ذوب آهن میزبانی کند که این شاید سخت‌ترین بازی این مرحله نیز باشد. در این بین پرسپولیس با آلومینیوم اراک رودررو‌ خواهد شد که دو سال پیش این تیم را در جام حذفی کنار زده بود.
امیرحسین روشنک مسئول جام حذفی در این مراسم اظهار داشت: مسابقات این مرحله در روزهای ۶ و ۷ اردیبهشت برگزار خواهد شد، حدفاصل هفته‌های بیست و چهارم و بیست و پنجم لیگ برتر و مسابقات مرحله یک چهارم نهائی نیز اواخر اردیبهشت برگزار می‌شود.
وی افزود: مسابقات مرحله نیمه نهائی و فینال در اواخر خردادماه و بعد از پایان لیگ برتر برگزار خواهد شد. فینال جام حذفی نیز با تصمیم هیئت ‌رئیسه سازمان لیگ در کرمان برگزار خواهد شد.
قرعه‌کشی این مرحله به شرح زیر است:
* آبی پوشان جنوب........................ سپاهان اصفهان
* فجرسپاسی شیراز....................... گل گهر سیرجان
* تراکتور تبریز............................. ذوب آهن اصفهان
* مس کرمان................................... چادرملو اردکان
* هوادار تهران............................ مس سونگون ورزقان
* ملوان بندرانزلی.................................... سایپا تهران
* مس رفسنجان........................................ پیکان تهران
* آلومینیوم اراک................................. پرسپولیس تهران