هاشمی: در دورههای مختلف در توسعه ورزش همگانی کوتاهی شده است
وزیر ورزش و جوانان گفت: در توسعه ورزش همگانی غفلت و در دورههای مختلف کوتاهی شده است و دچار روزمرگی شدهایم.
کیومرث هاشمی در گردهمایی مدیران کل ورزش و جوانان استانهای سراسر کشور اظهار داشت: در توسعه ورزش همگانی غفلت و در دورههای مختلف کوتاهی شده است و دچار روزمرگی شدهایم. سیاستها را در حوزه همگانی باید بر اساس آمایش سرزمینی و طرح ملی توسعه ورزش برنامهریزی کنیم. سیاستها را شورای عالی ابلاغ میکند و ما همه تکلیف داریم که به این دو موضوع بپردازیم و از همه مدیران کل استانها میخواهیم با توجه به فرصتی که رئیسجمهور برای اجرائیکردن این دو طرح دادهاند هر چه سریعتر کار خود را آغاز و اطلاعات را آماده کنند. او درخصوص بحث واگذاری پروژههای نیمهتمام نیز گفت: همانطور که از قبل نیز عنوان کردیم اولویت ما برای واگذاری پروژهها با قهرمانان، پیشکسوتان و سرمایهگذاران علاقهمند به سرمایهگذاری در ورزش است. هاشمی با اشاره به اجرای طرح شهرک مدال برای مدالآوران نیز گفت: هدف ما ایجاد این شهرک به صورت متمرکز است و تمام قهرمانان استانها را مشمول میشود.
بر اساس برنامهریزی که خواهیم داشت نسبت به مدالهایی که کسب میشود یک واحد مسکونی در اختیار آنها قرار خواهیم داد.