kayhan.ir

کد خبر: ۲۸۳۴۴۹
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۴

ریشه اختلافات را بسوزانید (نکته ورزشی)

 
 
سرویس ورزشی-
معاون محترم وزیر ورزش جناب اسبقیان اخیراً گفته است «اختلاف خطیر و نکونام بزودی حل می‌شود، اینها اختلافات سلیقه‌ای است.» ما هم امیدواریم اختلاف میان آقای مدیر و آقای سرمربی هرچه زودتر حل شود و دود این‌گونه اختلافات بیش از این به چشم این تیم و هوادارانش نرود.
منتهی خدمت ایشان عرض می‌کنیم با توجه به سوابق و با نگاه به واقعیات این‌گونه اختلافات که در ورزش ما و خاصه فوتبال ما پرشمار است واصلاً قابل شمردن نیست، با من بمیرم و تو بمیری و راه‌حل‌های مقطعی و آشتی کردن‌های صوری و روبوسی‌های اجباری و... حل نمی‌شود و به پایان نمی‌رسد کما اینکه تا حالا هم حل نشده وکماکان ادامه دارد و حالا رسیده به اختلاف میان نکونام و خطیر و... تا فردا نوبت کی باشد و پس فردا نوبت چه کسانی برسد... شما و سایر مسئولان ورزش باید به جای حل وفصل‌های موقتی وکدخدا منشانه، به فکر از بین بردن ریشه این‌گونه اختلافات تمام نشدنی و البته ویرانگر و زیانبار در فوتبال باشید.
 راه‌حل‌های موقت و آشتی کردن‌های صوری که ریشه این مشکلات را ازبین نمی‌برد، مگر همین آقایان محترم چندی پیش با وساطت علیرضا دبیر‌، آشتی نکردند و «داداشی» نشدند، پس چه شد، چرا دوباره درگیری با هم و لشگرکشی علیه هم را آغاز کردند؟!
ریشه همه مشکلات استقلال- و همچنین پرسپولیس- در بلاتکلیفی مالکیتی و تزلزل و بی‌ثباتی مدیریتی این دو تیم است، اگر واقعاً قرار است کار اساسی و ریشه‌ای در ورزش انجام دهید و کارهای معطل مانده را سروسامان بخشید‌، به این بلاتکلیفی‌های مالکیتی و بی‌ثباتی مدیریتی این دوباشگاه پس از چند دهه خاتمه دهید، آن وقت داستان این اختلافات کسالت‌بار ومهوع هم خود به‌ خود به پایان خواهد رسید...