kayhan.ir

کد خبر: ۲۸۳۴۴۳
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۴

اخبار کوتاه از فوتبال

 
 
فریبا: اگر نمی‌توانید اختلافات را کنار بگذارید
 از استقلال بروید
پیشکسوت استقلال گفت: اگر اختلافات استقلال حل نشود در ادامه بازی‌های لیگ استقلال دچار مشکل می‌شود.
بهتاش فریبا پیشکسوت استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا علنی شدن اختلافات شدید خطیر و نکونام به تیم ضربه می‌زند، خاطرنشان کرد: قطعا این موضوع به استقلال لطمه خواهد زد و لذت فوتبال را از بین می‌برد. از مسئولان باشگاه خواهش می‌کنم به این دعواها خاتمه بدهند تا بیشتر از این به تیم استقلال ضربه وارد نشود. من نمی‌دانم مقصر اصلی کیست؟ اما هر فردی در باشگاه وظیفه دارد کار خود را به درستی انجام دهد تا اختلافات به اوج نرسد.او ادامه داد: البته اول فصل هم استقلال دچار یک‌سری اختلافات شد که به این تیم لطمه وارد کرد اما از هفته ششم لیگ که تعامل ایجاد شد، شرایط تیم بهتر و دوباره به شرایط ایده‌ال خود رسید. قطعا اگر این‌گونه اختلافات حل نشود استقلال دچار مشکل خواهد شد. مسئولان واقعا اگر نمی‌توانند به اختلافات خاتمه دهند، استقلال را رها کنند تا پیش از این آسیب نبیند.
بازگشت ربیعی به تمرین ذوب‌آهن
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در تمرین نوبت عصر دیروز تیمش حاضر شد.
محمد ربیعی بعد از بازی با ملوان بندرانزلی (26 بهمن) از اعضای تیم ذوب‌آهن خداحافظی کرد. این مربی در دو جلسه تمرینی تیمش حاضر نشد؛ اما در نوبت عصر دیروز در زمین ملت اصفهان محل تمرین تیمش حضور یافت.
پیش از این باشگاه ذوب‌آهن در پاسخ به پیشنهاد همکاری باشگاه فولاد به ربیعی، پاسخ منفی داده بود. باشگاه فولاد هم به دلیل از دست ندادن وقت قرار است انتخاب دیگر گزینه‌ها را مدنظر قرار دهد.
«حسین عموته» از تیم ملی اردن جدا شد
سرمربی موفق تیم ملی فوتبال اردن از هدایت این تیم استعفا کرد.
تیم ملی فوتبال اردن در رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشت و موفق شد با هدایت «حسین عموته» به دیدار نهائی این رقابت‌ها برسد و با شکست برابر قطر عنوان نایب‌قهرمانی را از آن خود کرد.‌ رسانه‌های اردنی اعلام کردند که «حسین عموته» به دلیل برخی مسائل شخصی از هدایت تیم ملی فوتبال اردن استعفا کرد.