کد خبر: ۲۸۱۳۲
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۹

انتخاب ناظران مجلس در شورایعالی نظام پزشکی (خارج از دستور)

نمایندگان مجلس «حمیدرضا عزیزی فارسانی»‌ و «رسول خضری» را به عنوان ناظران مجلس در شورایعالی نظام پزشکی برگزیدند.


نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح دیروز خانه ملت ناظران مجلس در شورایعالی نظام پزشکی را انتخاب کردند.
بر این اساس، از مجموع 135 آرای مأخوذه، حمیدرضا عزیزی فارسانی با کسب 106 رأی و رسول خضری با کسب 86 رأی، موفق شدند به عنوان ناظر به شورایعالی نظام پزشکی راه یابند.