کد خبر: ۲۸۰۸۱
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۸

استاندار مازندران: با ساخت و ساز درحریم رودخانه‌ها برخورد می‌شود

استاندار مازندران گفت: با ساخت و سازهای غیرمجاز درحریم رودخانه‌ها برخورد جدی می‌شود.


«ربیع فلاح جلودار» در بازدید از شهرستان نوشهر افزود: ساخت و سازهای بی‌رویه و غیرقانونی در بستر رودخانه ها در سال‌های گذشته موجب مسدود شدن رودخانه‌ها شده است و امروز شاهد پدیده سیل در این مناطق هستیم.
وی تاکید کرد: اگر مسیر رودخانه‌ها پاکسازی و حریم رودخانه‌ها باز باشد، دیگر مشکلی در زمینه سیل در استان وجود نخواهد داشت.استاندار مازندران تاکید کرد: به دنبال بررسی مکان‌‌هایی هستیم که درحریم رودخانه‌ها قرار گرفته و به صورت غیرقانونی پروانه ساخت برای آنها صادر شده است که در این صورت با متخلفان به طور قاطع برخورد می‌شود.
بارش باران پاییزی در غرب مازندران سبب ورود سیلاب به برخی از منازل مسکونی شده و خساراتی را وارد کرد و چهار روستای شهرستان نوشهر در محاصره کامل آب قرار گرفتند.