کد خبر: ۲۸۰۵
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۳

اعلام آمادگی رئیس دولت امارات برای برقراری رابطه با رژیم صهیونیستی

رئیس دولت امارات متحده عربی از آمادگی کشورش برای برقراری روابط با اسرائیل خبر داد.

رئیس دولت امارات متحده عربی از آمادگی کشورش برای برقراری روابط با اسرائیل خبر داد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری بی‌بی‌سی، شیخ محمد بن راشد آل‌مکتوم رئیس دولت امارات متحده عربی گفت: در صورتی که اسرائیل توافق با تشکیلات خودگردان فلسطین را امضا کند ما با تل‌آویو دیگر مشکلی برای برقراری ارتباط نخواهیم داشت.وی در این باره افزود: اسرائیل فقط کافی است طرح پیشنهادی آمریکا برای سازش با محمود عباس را امضا کند، آنگاه دولت امارات متحده عربی برای برقراری رابطه با اسرائیل در تمام زمینه‌ها آماده خواهد بود.ناظران سیاسی منطقه می‌گویند دولت ابوظبی به طور پنهان با تل‌آویو ارتباط دارد و به این بهانه می‌خواهد رابطه را علنی کند.