راهاندازی شناسه تأیید خدمترسانی در آبفا شیراز
شيراز- خبرنگار كيهان:
رئیس هیئتمدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شیراز گفت: جهت ارتقای سطح خدمترسانی و افزایش رضایتمندی مردم برای نخستینبار در سطح شرکتهای آب و فاضلاب کشور، در کلانشهر شیراز فرآیندی به نام شناسه خدمترسانی راهاندازی شده است.
بهمن بهروزی افزود: در سامانه دفتر مدیریت ارتباط با مشتریان، جهت ارتقای سطح خدمترسانی و افزایش رضایتمندی مردم در کلانشهر شیراز شناسه تأیید خدمترسانی با بهرهگیری از علم و تکنولوژی انجام شد.
وی راهاندازی شناسه تأیید خدمترسانی را خدمتی دیگر از حوزه CRM اعلام کرد و ابراز داشت: این پروژه یکی از 11 پروژه مرکز ملی مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور میباشد.
مدیرعامل شرکت آبفا شیراز خاطرنشان کرد: ارسال شناسه چندرقمی یکتا بعد از اتمام خدمت درخواست شده به شماره همراه متقاضی و ارائه آن از سوی مشترک و در صورت پایان کار و جلب رضایت مشترک، اطلاعرسانی کمیت و کیفیت خدمت ارائه شده به مسئول اکیپهای امداد، از جمله خدمات این سیستم است.