معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور در شهرستان بافق:
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران شرکتی موفق در حوزه معدن است سرمایهگذاری مناسب در حوزه معدن پشتوانهای قوی برای آینده کشور است
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شرکت سنگ آهن مرکزی ایران را شرکتی موفق در حوزه معدن دانست و گفت: این شرکت میتواند شرکتی پیشرو و شتابدهنده در حوزه معدنی باشد.
علیرضا عسگریان، معاون رفاه و امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی روز گذشته به همراه حجت کاظمی، مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور، مجتبی حمیدیان، مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران و جمعی از معاونین و مدیران از نمایشگاه دستاوردهای شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_بافق بازدید کرد.
او پس از بازدید از نمایشگاه و در جریان قرار گرفتن روند اجرای فعالیتها در شرکت سنگ آهن گفت: شرکت سنگ آهن مرکزی ایران یکی از بزرگترین شرکتهای معدنی کشور محسوب میشود که همواره نیازمند برنامهریزیهای دقیق و مدون،مدیریتی کارآمد و پیشران و همکاری و هماهنگی بین تمامی بخشهای مجموعه است.
عسگریان با تاکید بر اینکه در شرکتها، تنها مدیرعامل مسئول پیشبرد اهداف نیست افزود: تمامی نیروها در پیشرفت و توسعه شرکت خود نقش دارند.
او با بیان اینکه شرکت سنگ آهن از معدود شرکتهای بین نسلی است اظهار کرد: با شفاف سازی طرحها و نظارت بر فعالیتهای اجرائی در آنها باید از سرمایهها حفاظت کنیم.
وی به موضوع سرمایهگذاری نیز اشارهای کرد و گفت: برای توسعه و رسیدن به یک آینده روشن، نیازمند سرمایهگذاریهای قوی در حوزه معدن هستیم که امیدواریم این سرمایهها در استان یزد، استانهای مجاور و حتی در کشور شناسایی شده و با تامین مالی اهداف توسعهای به خوبی پیش رود.
معاون وزیر با تاکید بر اینکه شرکت سنگ آهن مرکزی ایران شرکتی موفق است که میتواند پیشرو و شتاب دهنده باشد تصریح کرد: این شرکت میتواند در یک برنامه سه ساله تمامی ظرفیتهای خود را به خوبی پیدا کند.
عسگریان در پایان خاطر نشان کرد: اگر برنامهای عملی، مدون، ترکیبی و چند جانبه داشته باشیم و به درستی سرمایهگذاری کنیم میتوانیم امیدوار باشیم که در آینده پشتوانهای قویتر از نفت خواهیم داشت.