kayhan.ir

کد خبر: ۲۷۵۰۶۶
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۸
با حضور جانشین فرمانده فراجا

بیستمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی آغاز به کار کرد

 
 
 
به گزارش پایگاه خبری پلیس، مراسم افتتاحیه بیستمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی در محل مصلی تهران با حضور سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده فراجا، سفرا‌،کارداران و وابسته‌های نظامی و جمعی از معاونان، فرماندهان، کارکنان فراجا و خانواده‌های شهدا در مصلی تهران برگزار شد.
جانشین فرمانده فراجا در مراسم افتتاحیه نمایشگاه «ایپاس» گفت: هدف از برگزاری نمایشگاه ارتباط، تعامل و تبادل تجارب بین تولید کنندگان و بهره برداران و همچنین برطرف‌سازی نواقص و ارتباط مستقیم بین این دو بدون واسطه است.
سردار قاسم رضایی افزود: خوشبختانه در جمهوری اسلامی ایران علی رغم تمامی فشارها و تحریم‌های ظالمانه دشمنان، مبتکران مستقل و امن این دستاوردها را در نتیجه تحریم‌های کور دشمن به دست آوردند که آثار مثبت این تحریم‌ها را می‌توان در این نمایشگاه بهینه تماشا کرد.
رضایی یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران علی رغم این تحریم‌ها سرافراز و به یک ظرفیت خودباوری رسیده که حتی می‌توان آن را به کشورهای دیگر نیز گسترش داد.
وی افزود: امروز در این نمایشگاه بیش از 50 غرفه فرماندهی انتظامی کشور با استفاده از نخبگان و براساس نیاز مردم برپا شده که بخشی از تولیدات این نمایشگاه قابل عرضه و استفاده در سایر بخش‌های اقتصادی نظیر کشاورزی و حتی صنایع تبدیلی و معادن است.
جانشین فرمانده کل انتظامی کشور در حاشیه بازدید از بیستمین نمایشگاه ایپاس نیز اظهار داشت: 270 شرکت داخلی، خارجی و نمایندگی‌های برتر در حوزه امنیتی و انتظامی در این نمایشگاه حضور دارند.
رضایی با بیان این‌که تفاوت این نمایشگاه با سال گذشته در این است که کیفیت کالاهای ارائه شده ارتقاء پیدا کرده، گفت: نیازهای جامعه باید برای استفاده از تجهیزات امنیتی احصا شود و همچنین ضعف و عیب‌های تجهیزات ارائه شده در این نمایشگاه برطرف شود. وی با بیان این‌که پلیس برای تجاری‌‌سازی کالاهای پیشنهاد شده در نمایشگاه ایپاس تسهیلاتی را در نظر گرفته است، گفت: بخشی از تجهیزاتی که نیاز داریم در کشورهای دیگر است اما به دلیل تحریم‌ها نمی‌توانیم آنها را وارد کنیم به همین منظور جوانان خوش‌فکر و
با استعداد ایرانی آن تجهیزات را بومی‌‌سازی کرده و در این نمایشگاه ارائه داده‌اند.