kayhan.ir

کد خبر: ۲۷۵۰۴۷
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹

راه‌اندازی رادیو دفاع مقدس درخواست خانواده شهدا از رسانه ملی (اخبار ادبی و هنری)

خانواده معزّز شهدا در برنامه مهربانو رادیو تهران درخواست راه‌اندازی رادیو دفاع مقدس را از معاون صدای رسانه ملی کردند. 
 
 
 
 سپیده زرین کشاورز تهیه‌کننده برنامه «مهربانو» رادیو تهران بااشاره به حضور خانواده‌های شهدا در این برنامه گفت: یکی از رویکردهای این برنامه گفت‌وگو با مادران و همسران شهدا و همچنین مصاحبه با بانوان موفق و تاثیرگذار در کارآفرینی‌، ارائه راهکارهای حقوقی و ‌اشتغال و استقلال بانوان است. به همین منظور این هفته برنامه«مهربانو» با حضور خانواده‌های شهیدان کلاهدوز‌، محمد اصغری‌خواه فرمانده گردان کمیل‌، سردار منصور گلی معاون لشکر بدر، زبرجدی شهید مدافع حرم‌، سعید انصاری شهید مدافع حرم‌، شهیدان علی و حسن و رضا مظفر... روی آنتن رادیو تهران رفت. 
این تهیه‌کننده رادیو با بیان درخواستی که خانواده‌های شهدا مطرح کردند گفت: خانواده‌های معزّز شهدا در برنامه «مهربانو» رادیو تهران از معاون صدای سازمان صداوسيما درخواست شبکه یا کانال ویژه دفاع مقدس را داشتند. 
کشاورز بااشاره به ضرورت‌های تهیه و تولید برنامه‌ای مختص بانوان گفت: در این برنامه بانوانی از کشورمان که افتخار می‌آفرینند و در حوزه علمی‌، فرهنگی‌، ورزشی‌، فرهنگی و اجتماعی و... می‌درخشند و در پی کارآفرینی و ‌اشتغال هستند معرفی و الگو‌‌سازی می‌شوند. تهیه‌کننده برنامه «مهربانو» همچنین افزود: یکی از رویکردهای برنامه «مهربانو» تشویق مادران به فرزند‌آوری است‌، بانوان مسئول، زنان موفق و نخبه که با توجه به جایگاه اجتماعی و مشغله کاری که دارند دارای چند فرزند هستند به این برنامه دعوت می‌شوند. 
برنامه «مهربانو» جمعه‌ها ساعت ۲۱ از موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز از رادیو تهران پخش می‌شود.