kayhan.ir

کد خبر: ۲۷۵۰۳۳
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۳

اخبار کوتاه از فوتبال

 
 
ژاوی: برای ایستادن کنار مردم غزه کافی‌است انسان باشی
سرمربی تیم فوتبال بارسلونا از مردم مظلوم غزه حمایت کرد.
ژاوی هرناندز کاپیتان سابق تیم فوتبال بارسلونا و سرمربی فعلی این تیم که همراه اسپانیا قهرمان جام‌‌جهانی ۲۰۱۰ در آفریقای جنوبی نیز شده است، در صفحه شخصی خود در فضای مجازی از مردم مظلوم غزه حمایت کرد و نوشت: «برای ایستادن کنار مردم غزه لازم نیست مسلمان باشید فقط باید انسان باشید».
اعتراض رحمتی به برنامه‌ریزی‌های غلط در لیگ برتر
سرمربی تیم نساجی مازندران از برنامه‌ریزی غلط و تعطیلی نابهنگام مسابقات لیگ برتر فوتبال به‌خاطر بازی‌های آسیایی ‌هانگژو به‌شدت انتقاد کرد.
 سیدمهدی رحمتی در نشست خبری پیش از بازی تیم نساجی مازندران برابر میزبانش آلومینیوم اراک در جمع خبرنگاران گفت: ما عادت داریم در ایران همیشه طرف مقابل را تحت فشار قرار بدهیم، در حالی که با یک برنامه‌ریزی غلط و تعطیلی مسابقات به‌خاطر رقابت‌های آسیایی ‌هانگژو که می‌توانست برنامه‌ریزی بهتری داشت و تیم‌های لیگ را نیز تحت فشار قرار نداد. وقتی هم صدای اعتراض برخی مربیان را شنیدند، سریع یک برنامه فشرده و سخت را اعلام کردند و با این کار تیم‌ها و به‌ویژه آسیایی‌ها و نساجی را تحت فشار قرار دادند. سرمربی نساجی تاکید کرد: تیم ما امسال دستخوش تغییرات زیادی شده است. با توجه به برداشتن سهمیه زیر 25 سال، سه بازیکن 24 ساله ما سهمیه بزرگسال را پر کرده‌اند. دوست نداریم کسی به ما ترحم کند. طبق برنامه‌ اعلام‌شده بازی ‌می‌کنیم و از این بابت مشکلی نداریم اما خواستار حق قانونی خودمان هستیم. می‌خواهیم سهمیه زیر 25 سال را برگردانند یا دست‌کم مثل سایر لیگ‌های آسیایی سهمیه بزرگسال 20 بازیکن شود تا بتوانیم چند بازیکن دیگر به ترکیب خود اضافه کرده و متضرر نشویم.