kayhan.ir

کد خبر: ۲۷۴۶۵۹
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۹

اجتماع بزرگ حوزویان در حمایت از جبهه مقاومت و فلسطین

 

اجتماع بزرگ حوزویان در حمایت از جبهه مقاومت و فلسطین از سوی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، شورای عالی حوزه، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه و دیگر نهادهای حوزوی در مدرسه فیضیه برگزار شد.
در پی عملیات غرورآفرین، تاریخی و بی‌نظیر گروه‌های مقاومت فلسطین علیه صهیونیست‌های غاصب، با عنوان «طوفان الاقصی» اجتماع عظیم حوزویان در حمایت از جبهه مقاومت و فلسطین، صبح سه‌شنبه در مدرسه مبارکه فیضیه با حضور علما، اساتید، اعضای شورای عالی حوزه‌های علمیه و عموم حوزویان برگزار شد.
به گزارش رسا، تجمع‌کنندگان با شعارهای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا و ... حمایت خود را از فلسطین و عملیات‌های گروه‌های مقاومت ابراز کردند و فریاد رهایی قدس شریف سر دادند.
«الله‌اکبر، خامنه‌ای رهبر، وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد، فلسطین پیروز است اسرائیل نابود است، تهنیت تهنیت طوفان الاقصی را، زیارت زیارت آن مسجدالأقصی را، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست» از جمله شعارهای حوزویان در اجتماع مدرسه فیضیه بود.
آیت‌الله سید احمد خاتمی، عضو فقهای شورای نگهبان در این اجتماع، با اشاره به برگزاری تجمع اعتراضی طلاب به جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین به دستور آیت‌الله خوانساری در زمان رژیم شاهنشاهی اظهار داشت: حوزه انقلابی امروز همان حوزه انقلابی دیروز است و انقلابی باقی خواهد ماند تا پرچم انقلاب را به دست مبارک حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه‌الشریف برساند.
وی با اشاره به تجمع حمایتی طلاب و حوزه‌های علمیه از مردم مظلوم فلسطین و عملیات طوفان‌الاقصی خاطرنشان کرد: این تجمع رزمایش حوزه انقلابی است و حوزه انقلابی حوزه‌ای است که راه امام خمینی(ره) را دنبال می‌کند که فرمود باید اسرائیل نابود شود و حوزه‌ای است که خط رهبر معظم انقلاب اسلامی را دنبال می‌کند که می‌فرماید؛ فلسطین همچنان مسئله اول جهان اسلام است و ان‌شاءالله این همایش‌ها و تجمع‌ها ادامه خواهد یافت.