kayhan.ir

کد خبر: ۲۷۴۴۲۳
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۴
فرمانده انتظامی لرستان:

تأمین امنیت ثمره همکاری مردم با پلیس و خار چشم دشمنان است

سردار یحیی الهی گفت: پلیس همواره سپر تامین امنیت مردم بوده و افتخارش این است که در میان مردم حضور دارد و موفقیتش در تامین امنیت، ثمره همکاری و حمایت‌های آنان و خار در چشم دشمنان است.


فرمانده انتظامی لرستان در مراسم صبحگاه یگان‌های نیروی انتظامی استان به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا و با حضور مسئولان استان برگزار شد، گفت: لباس مقدس پلیس نشان لیاقت شایستگی ادامه راه شهدای گرانقدر برای خدمت صادقانه به مردم و مجاهدات فی سبیل‌الله در راه تامین امنیت و آرامش آنان است.
سردار یحیی الهی‌، افزود: حساسیت این برهه از زمان اهمیت و ارزش خدمت جهادی به کشور و مردم را برای همگان در همه دستگاه‌ها صدچندان کرده است که باید قدر آن را بدانیم.
فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: خدمت به مردم شریف و ولایت‌مدار لرستان که در همه صحنه‌های دفاع از ارزش‌ها‌، تمامیت ارضی و استقلال کشور فداکاری کرده‌اند افتخاری بزرگ است که پاداش الهی مضاعف دارد.
سردار الهی با بیان اینکه پاسداری از خون مقدس و آرمان‌های متعالی شهدا؛ دینی است که بر دوش همگان قرار دارد، افزود: فرزندان شما مردم عزیز در لباس مقدس پلیس خود را موظف به مجاهدت خداپسندانه در حفظ و استمرار مسئولیت خطیر آرامش و امنیت جامعه می‌داند و همان‌گونه که شاهد هستیم بی‌وقفه با نثار جانشان در راه خدمت به همگان کوشا بوده تا در دنیا و آخرت در محضر مردم و شهدای عزیز شرمنده نشویم.
در این مراسم که نماینده ولی فقیه در لرستان‌، استاندار، فرماند‌هان ارتش و سپاه در استان‌، رئیس‌ کل دادگستری و تنی چند از دیگر مسئولان حضور داشتند، با اهدای لوح سپاس‌، تعدادی از نیروهای فداکار پلیس تجلیل شدند.