kayhan.ir

کد خبر: ۲۷۰۰۵۴
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۲

اخبار کوتاه از فوتبال

 
 
* امیرحسین صدقی مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان که مورد توجه رسول خطیبی قرار گرفته بود، قرارداد خود را با باشگاه پیکان امضا کرد. 
* رافائل سیلوا، مدافع برزیلی فصل گذشته تیم فوتبال استقلال که قراردادش را به صورت یک‌طرفه فسخ کرده بود، به دلیل عدم دریافت مطالباتش از این باشگاه به فیفا شکایت کرد. سیلوا در این شکایت خواهان 310 هزار دلار از مطالبات فصل گذشته به اضافه 500 هزار دلار قرارداد فصل آینده و همچنین پاداش‌ها را خواسته بود.  باشگاه استقلال با در نظر گرفتن حقوق‌های عقب افتاده سیلوا، در رابطه با برخی آپشن‌ها از جمله پاداش‌ها دفاعیات خود را به فیفا ارسال کرد. در صورتی که سیلوا برای فصل پیش‌‌رو به تیمی ملحق شود، درخواست طلب 500 هزار دلار از قرارداد باقیمانده‌اش با استقلال منتفی می‌شود. 
* ایام عزاداری ابا عبدالله الحسین فرصتی بود تا ورزشکاران و چهره‌های سرشناس ورزشی کشورمان علاوه‌بر اعلام ارادت به ائمه و معصومین، بار دیگر وجهه مردمی خودشان را نیز نشان بدهند. سیدحسین حسینی نیز یکی از ورزشکاران کشورمان بود که در این ایام در کنار دیگر اقشار جامعه به عزاداری برای امام حسین(ع) و یاران با وفای ایشان پرداخت. کاپیتان استقلال که در شب تاسوعا منتسب به علمدار کربلا در هیئت ریحانه‌الحسین حاضر شده بود، برای لحظاتی با آیت‌الله رئیسی دیدار و گفت‌وگو کرد. بر اساس گزارش خبرگزاری فارس حسینی در این گفت‌وگو از رئیس‌جمهور کشورمان درخواست کمک برای حل مشکلات استقلال را مطرح کرد.
* فوتبالیست‌های ناشنوای کشورمان در چارچوب بازی‌های تابستانی ۲۰۲۳ ناشنوایان در اوفای روسیه با چهار گل از سد قزاقستان عبور و به مرحله نیمه نهایی این بازی‌ها صعود کردند. تیم ملی فوتبال ناشنوایان کشورمان امروز با ترکیب قائدی،‌ هاموری، سلیمی، مصباحی، دشت بزرگ، فرضی، صابری کیان، حسن زاده، جدیری، محبی و فصیحی به میدان رفت.