پادویی برای یزیدیان روزگار و لاف ارادت به امام حسین(ع)! (خبر ویژه)
امام جماعت مسجد مکی که در طول سال از یزیدیان زمان حمایت میکند، ناگهان طرفدار امام حسین(ع) شد!
او دیروز در حالی که سراسر کشور و از جمله زاهدان، صحنه ابراز محبت ملت ایران نسبت به حضرت سیدالشهدا(ع) و انزجار از یزید بود، سخنان منافقانهای
بر زبان راند که بلافاصله مورد استقبال و بازتاب توسط سوی رسانههایی بدنامی مثل بیبیسی و رادیو فردا و اینترنشنال و صدای آمریکا قرار گرفت.
وبسایت شبکه اینترنشنال وابسته به موساد که توسط عناصر بهایی ضد دین اداره میشود، نوشت: مولوی عبدالحمید امام جماعت اهل سنت زاهدان، همزمان با دهم محرم و روز عاشورا، بخش عمده خطبههای خود را به قیام امام سوم شیعیان علیه یزید، خلیفه وقت مسلمانان اختصاص داد و تلویحا آن را با مسائل امروز مقایسه کرد. او با اشاره به جنایات یزید برای بقای حکومت خود گفت: «هیچ حکومتی اعم از مسلمان و غیرمسلمان نباید برای بقای خودش انسانها را بکشد.» مولوی عبدالحمید همچنین یادآور شد که یزید اهل گفتوگو، انتقاد و قابل اصلاح نبود و مصیبتی بود که جهان اسلام را گرفتار خودش کرد و برای همین حسینبن علی،
علیه او قیام کرد. حاکم نباید در برابر مردم تکبر به خرج دهد و نباید با آنان مقابله کند، بلکه باید به آنان توجه و حرمت و احترام نشان دهد. مسئولان در چنین شرایطی که مشکلات اقتصادی به مردم فشار آورده، در دیگر مسائل بر آنان سختگیری نکنند و با آنها کنار بیایند.»
وبسایت رادیو فردا هم نوشت: «مولوی عبدالحمید رهبر سنیهای ایران در یک سخنرانی همزمان با مناسبت مذهبی عاشورا گفت که یزید به دنبال بقای حکومت خود بود. یزید همه جنایتها را برای بقای حکومت خود کرد... برای بقای حکومت نباید مردم کشته شوند. حکومت ارزش ندارد که به خاطرش انسانها کشته شوند. مولوی عبدالحمید به تلاش یزید برای بقای حکومت در حالی است که شعار حفظ نظام یکی از شعارهای اصلی جمهوری اسلامی است.»
عبدالحمید اسماعیل زهی همچنین گفته است: «وقتی مردم به امام حسین رضیاللهعنه نامه نوشتند و از ناتوانی و بیکفایتی مسئولان و مدیران به ایشان شکایت کردند و اعلام کردند که با شما بیعت کرده و شما را نصرت میکنیم، سیدنا حسین احساس تکلیف کرد و به دعوت مردم به سمت کوفه حرکت کرد. امام حسین وقتی مشاهده کرد که مدیران و حکام، انسانهای مستبد و بیکفایتی هستند و به حرف مردم گوش نمیکنند و نصیحتپذیر نیستند و فساد و مشکلات عام شده، احساس مسئولیت کرده و عازم کوفه شدند. متاسفانه همین افرادی که امام حسین را دعوت کرده بودند، بهخاطر طمع دنیا و ترس از جانشان نقض عهد کردند و بسیاری با لشکر یزید همراه شده و علیه امام حسین جنگیدند. وقتی امام حسین به صحرای کربلا رسیده بود، یزیدیها جلوی ایشان را گرفتند و گفتند که باید تسلیم بشوید تا شما را بهعنوان اسیر نزد یزید ببریم... حادثۀ کربلا یکی از تلخترین حوادث بود. در طول تاریخ در جنگهایی که برای حکومتداری و دنیا اتفاق افتاده، بسیاری از علما و صالحین و اولیاءالله کشته شدهاند، اما نوع شهادت سیدنا حسین رضیاللهعنه کمنظیر است. در حادثۀ کربلا فرزند رسولالله به شهادت رسید؛ کسی که آنحضرت بسیار او را دوست داشت. دوستی با اهلبیت جزو ایمان و اعتقاد اهلسنت است، اما نکتۀ بسیار مهم آن است که همۀ ما؛ شیعه و سنی، علاوهبر اظهار محبت با اهلبیت، از سیرۀ امام حسین و اهلبیت نیز اتباع کنیم.»
وی همچنین گفته است: «ما از حادثهای که برای امام حسین پیش آمده بسیار ناراحت هستیم. اگر ما در آن روز میبودیم در کنار امام حسین با ظالمان میجنگیدیم و خودمان را برای دفاع از ایشان به کشتن میدادیم؛ این یک اعتقاد است، زیرا شهادت در کنار امام حسین بزرگترین شرف و افتخار است.»
اظهارات عبدالحمید اسماعیل زهی برای همراه نشان دادن خود با عواطف قوی ملت ایران نسبت به امام حسین علیه اسلام، در حالی است که وی به ویژه در چند سال اخیر، کاری جز خوش خدمتی نسبت به یزیدیان زمان و دشمنان اسلام ناب محمدی (ص) نداشته، و از آن جمله است: نقشآفرینی در ایجاد اغتشاشات و فتنههای نیابتی، زمینهسازی برای جنایات گروههای مزدور تروریستی، دفاع از حزب صهیونیستی و انگلیسی بهائیت، و جانبداری از رژیم اشغالگر صهیونیستی که به تعبیر استاد مطهری(ره) یزید و شمر و حرمله زمانه هستند.
عبدالحمید، روز قدس امسال در حالی که سراسر شهرهای کشورمان و بسیاری از کشورهای مسلمان منطقه شاهد تظاهرات ضد صهیونیستی بود، گفت: به فکر نابودی دیگران نباشید، پیامبر با یهودیها صلح کرد(!) در اسلام اعتدالی، افراطگرایی و تنگنظری جایی ندارد. ما به یهودیها مخصوصا آنهایی که به حکومت رسیدهاند توصیه میکنیم که اعتدال و میانهروی را اختیار کنند و هیچکسی در فکر زدن و نابودکردن دیگران نباشد، بلکه همۀ دنیا باید دنبال صلح باشد. اسلام اعتدالی هم اسلام صلح است.
کسی که ادعا میکند اگر در کربلا بود کنار امام حسین با یزید میجنگید، بهمن ۱۴۰۱ نیز ضمن دفاع از حزب صهیونیستی بهائیت، خواستار صلح با اسرائیل شده وگفته بود: «مردم ایران در فلسطین هم خواهان صلح هستند و معتقدند حکومت اسرائیل و مردم فلسطین باید صلح کنند.»
این سخنان در حالی بود که در گذشته بارها بر مبنای واقعیتهای غیر قابل انکار، رژیم صهیونیستی را رژیمی اشغالگر و تروریست و جنایتکار که چند ده سال است به جنایت در سرزمین اشغال شده فلسطین میپردازد، معرفی
کرده بود.
پنهان شدن عبدالحمید پشت نام امام حسین علیهالسلام و تظاهر به مخالفت با یزید، نشان از محبت بالای اهل سنت به امام حسین و انزجار آنها از یزید دارد و همین، سند قاطعی بر شکست سیاست اموی و یزید و معاویه در مقابل منطق علوی و حسینی است که فرقههای دستساز آمریکا و انگلیس (وهابیت و بهائیت) درصدد معارضه با آن بودهاند. ستیزهجویی و هتاکی علیه امام حسین(ع) از جمله ماموریتهای مافیای بهائیت است که عبدالحمید سنگ آنها را قبلا به سینه زده است.