kayhan.ir

کد خبر: ۲۶۷۰۵۷
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۳
فرمانده انتظامی دلیجان:

عامل تیراندازی به زندان مرکزی اصفهان کشته شد

 
 
 
 
عامل تیراندازی به زندان اصفهان که به استان مرکزی فرار کرده بود در درگیری با ماموران پلیس دلیجان کشته شد.
به گزارش خبرگزاری مهر، فرمانده انتظامی دلیجان گفت: پنج‌شنبه شب گذشته، فرد یا افراد ناشناس با یک دستگاه خودرو اقدام به تیر‌اندازی به سمت درب اصلی زندان مرکزی اصفهان کرده و سریعاً از محل متواری شدند که این موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران این فرماندهی قرار گرفت.
سرهنگ مجتبی جمالی افزود: ساعاتی بعد یک دستگاه خودرو پژو پارس که فاقد پلاک جلو بود پس از ورود به حوزه استحفاظی شهرستان دلیجان بدون توجه به دستور ایست مأموران گشت کلانتری ضمن تهاجم به مأموران با سرعت متواری ‌شد.
وی ادامه داد: نهایتاً راننده خودرو پس از متواری شدن از ایست و بازرسی و ورود به هسته مرکزی شهر به سمت شهروندان و مأموران تیراندازی کرد که با تعقیب و‌گریز صورت گرفته، مأموران برای حفظ جان شهروندان و با رعایت قانون به کارگیری سلاح به سمت خودرو مهاجم تیراندازی کردند و خودرو در خیابان امام دلیجان متوقف شد.
فرمانده انتظامی دلیجان با ‌اشاره به مجروح شدن راننده خودرو و انتقال سریع وی به بیمارستان عنوان کرد: مهاجم مسلح با وجود تلاش تیم پزشکی فوت کرد.
جمالی با ‌اشاره به کشف یک قبضه سلاح کلاشنیکف و یک قبضه سلاح وینچستر و ۷۱ فشنگ جنگی و مقادیر زیادی پوکه گلوله‌های استفاده شده از خودرو متهم افزود: تحقیقات در این خصوص ادامه دارد و متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.