kayhan.ir

کد خبر: ۲۶۶۴۲۸
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۶
نگاهی به دیروزنامه‌های زنجیره‌ای

مقصر همه مشکلات دولت فعلی است و همه پیشرفت‌ها ناشی از دولت سابق است!!

روزنامه مردم‌سالاری روز گذشته در مطلبی با‌اشاره به مشکلات حوزه مسکن نوشت: « با این اوصاف تعهدگریزی دولت در زمینه تامین مسکن بسیار برجسته‌تر می‌شود. اصل 31 قانون اساسی تامین مسکن برای همه با اولویت کارگران و روستانشینان را از وظایف حاکمیتی دولت می‌داند. به راستی دولت چقدر به این وظیفه ‌گریزناپذیر عمل کرده است و تا کجا به تعهدات اصولی خود پایبند مانده است؟»

 

سرویس سیاسی-

رسانه‌های مدعی اصلاحات در حالی مشکلات حوزه مسکن را به گردن دولت فعلی می‌اندازند و به راحتی از آن انتقاد می‌کنند که دولت سابق و مورد حمایت آنان مقصر اصلی عقب‌افتادگی و بحران در حوزه مسکن است. دولتی که نه تنها اراده‌ای برای ساخت مسکن نداشت بلکه به نساختن مسکن افتخار می‌کرد و با ترک فعل در این حوزه راهبردی – که کارشناسان آن را لکوموتیو اقتصاد و تحریم‌شکن می‌دانند – منجر به بحران بی‌سابقه‌ای شد که در کوتاه‌مدت قابل حل نیست.
حال عجیب است که مدعیان اصلاحات نه تنها هیچ ‌اشاره‌ای به نقش دولت سابق در بحران مسکن نمی‌کنند بلکه با وقاحت تمام همه مشکلات را به گردن دولت فعلی که کمتر از دوسال از روی کار آمدن آن می‌گذرد، می‌اندازند!
این در حالی است که همین رسانه‌ها اگر کوچک‌ترین موفقیتی در وضع کنونی کشور را بازتاب دهند، آن را ناشی از اقدامات و برنامه‌ریزی‌های دولت سابق می‌دانند.