kayhan.ir

کد خبر: ۲۶۶۲۲۰
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۹

اخبار ورزش جهان

 

بارسلونا برای جذب مسی
لالیگا را دور می‌زند
باشگاه بارسلونا برای شکار مسی دست به دامن باشگاه آمریکایی شد.
نشریه «اکیپ» فرانسه خبر داد مدیران باشگاه بارسلونا در حال مذاکره با باشگاه اینتر میامی آمریکا هستند تا با کمک دیوید بکام مالک این باشگاه آمریکایی لیونل مسی را به نیوکمپ برگرداند.
بارسلونا چون نمی‌تواند قرارداد لیونل مسی را به عنوان بازیکن جدید و به صورت دائمی ثبت کند و لالیگا مانع از این انتقال می‌شود، مدیران بارسلونا دست به دامن این باشگاه آمریکایی شدند تا مسی را جذب کند.
قرار است باشگاه اینتر میامی آمریکا لیونل مسی را از چنگ الهلال عربستان دربیاورد و مسی به آمریکا منتقل شود. پس از آن باشگاه اینتر میامی رضایت بدهد که مسی در فصل آینده به صورت قرضی به بارسلونا منتقل شود.
عربستان با پیشنهاد نجومی سالیانه 400 میلیون یورو لیونل مسی را وسوسه کرده است. پدر مسی با این پیشنهاد بزرگ وسوسه شده و پسرش را می‌خواهد به ریاض منتقل کند.
ریخت و پاش عربستان
برای کاپیتان رئال
کاپیتان رئال مادرید از موافقت عربستان در زمینه درخواست نجومی‌اش ابراز تعجب کرد.
نشریه «مارکا» اسپانیا خبر داد باشگاه الاتحاد عربستان بعد از بازی با سویا به صورت رسمی به کریم بنزما کاپیتان رئال مادرید پیشنهاد داد.
بنزما بعد از دریافت پیشنهاد نجومی از سوی سعودی‌ها درخواست افزایش رقم دستمزد سالیانه‌اش به 200 میلیون یورو و همچنین چندین شرط دیگر گذاشت تا به عربستان برود.
نکته جالب این است که باشگاه الاتحاد جده تمام شروط کریم بنزما را پذیرفت و این باعث شوکه شدن کاپیتان رئال مادرید شد چون انتظار نداشت با این درخواست مالی بزرگش موافقت کنند. او باید تصمیم نهایی خود در تا پایان هفته بگیرد. پیشنهاد بزرگ عربستان باعث شده تا دارنده توپ طلای 2022 به صورت جدی برای رفتن به عربستان فکر کند.
از طرفی کریم بنزما می‌تواند این پیشنهاد بزرگ را رد کند و قراردادش را با رئال برای یک فصل دیگر تمدید کند. اما به نظر می‌رسد ستاره مسلمان به صورت جدی برای رفتن به عربستان و درآمدزایی بزرگ فکر می‌کند. شاگردان برانکو به مصاف آمریکا می‌روند
تیم ملی عمان در دیدار دوستانه به مصاف آمریکا می‌رود.
تیم ملی فوتبال عمان زیرنظر برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق پرسپولیس دیروز اردوی خود را در ورزشگاه سلطان قابوس مسقط آغاز کرد تا خود را برای مسابقات قهرمانی آسیای میانه آماده کند.
تیم ملی عمان زیرنظر برانکو در حال آماده‌‌سازی برای حضور در مسابقات مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا 2023 قطر است. طبق اعلام برانکو عمانی‌ها قبل از وارد شدن به تورنمنت قهرمانی آسیای میانه یک بازی دوستانه مقابل تیم ملی آمریکا برگزار می‌کنند.شاگردان برانکو علاوه‌بر بازی دوستانه با آمریکا یک بازی دیگر تدارکاتی برگزار خواهند کرد. تیم ملی عمان در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا 2023 قطر با تیم‌های ملی عربستان، تایلند و قرقیزستان رقیب شد.