kayhan.ir

کد خبر: ۲۶۵۷۹۸
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۶
از سوی مسئول بسیج رسانه کشور اعلام شد

بزرگ‌ترین جنگ جهانی رسانه‌ای دنیا علیه جمهوری اسلامی

سال گذشته جمهوری اسلامی بزرگ‌ترین جنگ جهانی ائتلاف رسانه‌ای دنیا را پشت سر گذاشته است.

 

ساری- خبرنگار کیهان:

مرتضی کارآزمویان مسئول بسیج رسانه کشور در جلسه هم‌اندیشی با اصحاب رسانه مازندران با بیان این مطلب گفت: امروز جامعه ما بیش از هر زمانی نیاز به آرامش و امید افزایی دارد زیرا تمامی رسانه‌های دنیا مقابل ما حرف از ناامیدی و به هم زدن آرامش جامعه می‌زنند بر ما تکلیف است تا در مقابله با این جنگ رسانه‌ای نابرابر ایستادگی کنیم.
وی با ‌اشاره به ابعاد و گستره این جنگ رسانه‌ای در مهرماه سال گذشته گفت: رسانه‌های دنیا با به‌کارگیری انواع و اقسام حربه‌های اطلاعاتی، رسانه‌ای، محتوایی، مفهومی و کمک‌های ‌اندیشکده‌ای کمک کردند تا به قول خودشان انقلابی را رقم بزنند اما با پشتوانه مردم همان‌طوری که خرمشهر از لوث وجود دشمنان پاک شد بر این فتنه بزرگ رسانه‌ای دنیا هم فائق آمدیم.
وی با تجلیل از حاج قاسم سلیمانی مدیر مسئول نشریه ثارالله و 332 شهید رسانه‌ای کشور و همچنین 26 شهید رسانه مازندران به برخی بی‌عدالتی در توزیع آگهی‌ها‌ اشاره کرد و گفت: سازمان بسیج رسانه به دنبال عدالت رسانه‌هاست.
وی افزود: مشکل اهالی رسانه سراسر کشور تعدد رسانه‌ها نیست بلکه مشکل این است که یک نظام صنفی قوی مستقل نداریم ما باید به دنبال یک نظام صنفی رسانه‌ای در برگیرنده همه اهالی رسانه باشیم تا پیگیر مطالبات خود باشند.
وی افزود: طرح مرجعیت رسانه در آذرماه سال گذشته در شورای امنیت کشور مصوب و قرار شد طرح ملی آن با محوریت بسیج و با هم‌افزایی نظرات‌اندیشه ورزانه استان‌ها نوشته شد.
وی جهاد تبیین، خدمت و جهاد امید آفرین را از دیگر اهداف سازمان بسیج رسانه عنوان کرد.