kayhan.ir

کد خبر: ۲۶۵۷۴۱
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۸

اسلامی: ایران بر اساس موازین آژانس و پادمان کار می‌کند

رئیس ‌سازمان انرژی اتمی گفت: ایران بر اساس موازین آژانس و پادمان کار می‌کند و وقتی بخواهیم فعالیتی انجام دهیم، تنظیمات آن اقدام را با آژانس برقرار خواهیم کرد.
 
 
 
محمد اسلامی رئیس ‌سازمان انرژی اتمی روز گذشته در حاشیه برگزاری جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره ادعای برخی رسانه‌های خارجی مبنی بر احداث سایت هسته‌ای در رشته‌کوه زاگرس گفت: دشمن صهیونیستی سال‌هاست که این اراجیف را مطرح کرده و جو‌سازی می‌کند و اینها عملیات روانی دشمن علیه جمهوری اسلامی است.
وی بیان کرد: هر زمانی که شرایط در منطقه بر آنها تنگ و سخت می‌شود، این عملیات‌های روانی و این ادعاها تشدید می‌شود.
رئیس ‌سازمان انرژی اتمی با تاکید بر اینکه ایران بر اساس موازین آژانس و پادمان کار می‌کند، اظهار کرد: وقتی بخواهیم فعالیتی انجام دهیم، تنظیمات آن اقدام را با آژانس برقرار خواهیم کرده و مطابق با آن موازین عمل 
می‌کنیم.
به گزارش مهر‌، اسلامی تصریح کرد: اینها جو‌سازی و عملیات روانی دشمن است که در سلسله اقدامات گذشته بر آن مداومت داشته است. فرآیندهای گذشته نشان می‌دهد اینها همواره نوعی برتری‌جویی داشتند و سعی می‌کردند با جو‌سازی و عملیات روانی فشار حداکثری را بر کشور تشدید کنند.
وی خاطرنشان کرد: آنها در ماه‌های اخیر با موفقیت مواجه نشدند و شکست خوردند، بنابراین اکنون به مطالب جدیدی دامن می‌زنند. این مسائل همان گفته‌های مردود گذشته است و هیچ جایگاهی ندارد