kayhan.ir

کد خبر: ۲۶۵۵۱۸
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۴

#  پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 
 
  آقایان معضل مسکن را دریابید
 محمد: «این روزها، طرف‌ غروب، سری بزنید به بنگاه‌ها. سر افکنده و سیمای ذلیلانه مستأجرین در مقابل صاحب‌خانه‌ها و بنگاهی‌ها را ببینید و ... .»
 دست‌گیر بودن سخت نیست
 مصطفی گرجی: «یه خانم متشخص به همراه پسر تقریباً هشت ساله اومده بود نونوایی، کارت‌رو داد، آقا مهدی کشید، گفت: موجودی نداره! خانمه گفت باشه ببخشید! یهو آقا مهدی گفت بده فکر کنم‌اشتباه شد، کارت‌رو الکی کشید تو دستگاه رمز رو پرسید و زد و بعد بلند گفت: ببخشید من‌اشتباه کردم؛ خیلی مردی 
آقا مهدی.»
 وقتی از جنگل غرب می‌گیم...
 علی جهانگیری با انتشار این تصویر نوشت: «داستان اين تصوير بسيار غم انگيزه، اروپايي‌ها دو ساله به وينيسيوس تو تمام استاديوم‌ها توهين ميكنن، فقط به‌خاطر اين‌كه سياه پوسته!»
 کاربری هم نوشت: «وقتی از جنگل غرب می‌گیم منظور اروپایی است که در زمین فوتبال بازیکنان سیاه‌پوست رو با شعارهای نژادپرستانه تحت فشار قرار میدن. وینیسیوس جونیور در جریان بازی با والنسیا بارها توسط هواداران این تیم مورد توهین‌های نژادپرستانه قرار گرفت تا جایی که این هجمه روانی منجر به اخراجش شد.»
 چرا ‌اندونزی مهمه؟
 علی صفایی: «اندونزی با وجود داشتن بازارهای بزرگ و پتانسیل‌های اقتصادی اما مورد غفلت مسئولین بوده. ایران با داشتن تجربه کشاورزی و ‌اندونزی با داشتن منابع طبیعی بسیار غنی بستر لازم برای کشت فراسرزمینی به نفع دوکشور رو داره. تجربه این کار پرسود رو تو ونزوئلا داشتیم با ‌اندونزی هم می‌بندیم
ان‌شاءالله.»
 اینها پادوی دشمن هستند نه سلبریتی
 سعید الهی: «سکوت جاهلانه برخی سلبریتی‌ها در برابر شهادت ۵ سرباز جوان در حادثه تروریستی شرق کشور و به جای آن دفاع احمقانه و جانانه از اعدام ‌اشرار مجرمِ مسلّح، غیر از این‌که چهره فعالان شریف عرصه هنر و ورزش را در جامعه تخریب کند هیچ تاثیر دیگری ندارد. خباثت و مذبذب بودن هم حد و ‌اندازه‌ای
دارد!»
 چون حقیرند
 حسن صراف‌پور: «واقعاً این جماعت حقیر سلبریتی آبروی ایرانیان را در برابر جهان برده‌اند. زهرا امیرابراهیمی که به طرز ذلت‌باری مشغول دست‌بوسی «کیت بلانشت» است. همین‌ها می‌گویند چرا دست عارفان و بزرگان ایرانی را می‌بوسید و خودشان پابوس هر ناکسی می‌شوند تا یک جایزه بگیرند.»
  برای دخترم، دخترش، دخترامون....
 کاربری با انتشار این تصویر از شهید حسن بادامکی یکی از مرزبانان حادثه تروریستی سراوان نوشت: «دختری که در روز دختر یتیم شد.»