گزارش یدیعوت آحارونوت از نگرانی تلآویو درباره پیامدهای بازگشت سوریه به اتحادیه عرب
روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت نوشت رژیم صهیونیستی نگران پیامدهای بازگشت سوریه به اتحادیه عرب به ویژه درباره حملات این رژیم به سوریه است.
روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت نوشت: «یوآو گالانت، وزیر جنگ اسرائیل اخیراً ارزیابی از وضعیت موجود با فرماندهان ارتش انجام داد. اسرائیلیها برآورد کردهاند که این مسئله [بازگشت سوریه به اتحادیه عرب] در کوتاه مدت و میان مدت یک تحول منفی است چراکه بازگشت بشار اسد، رئیسجمهور سوریه به جهان عرب این کشور را از انزوایش خارج میکند و مشروعیت هرگونه حمله اسرائیل علیه آن را کاهش میدهد. برخی نیز معتقدند که این تحولات لزوماً منفی نیستند و هنوز ارزیابیاهمیت آن زود است.» به گزارش ایسنا، یدیعوت آحارونوت نوشت: «اسرائیل مشروعیت حملات خود را در سوریه از دست میدهد چراکه جهان عرب به طور کامل در مقابل اسرائیل میایستد.» خبر دیگر از سوریه آنکه آمریکا به جای سرکرده القاعده در سوریه یک چوپان را کشت!