نگرانی سیاستمدار مراکشی از تبعات نفوذ صهیونیستها به مراکز بهداشت مراکش
یکی از رهبران سیاسی مراکش اعلام کرده، در پی نفوذ شرکتهای صهیونیستی در پروژههای مربوط به سلامت مراکشیها، این بخش به خطر افتاده است.
«نبیله منیب»، دبیرکل حزب سوسیالیست متحد، در سخنرانی در سومین گردهمایی عمومی «شورای جبهه مراکش در حمایت از فلسطین و علیه عادیسازی روابط با رژیم صهیونیستی» گفت، خطر در این است که پس از عادیسازی روابط میان مراکش و رژیم صهیونیستی، شرکتهای اسرائیلی اجرای پروژههای مربوط به سلامت مراکشیها را در دست گرفتهاند. وی افزود، عادیسازی روابط با صهیونیستها از دهها سال پیش از طریق همکاری با سرویس اطلاعاتی موساد برای انتقال مراکشیهای یهودی به فلسطین برای اشغال سرزمینها آغاز شد و امروز این موضوع به حوزههای حیاتی مانند بهرهبرداری از گاز کشف شده در مراکش توسط شرکت اسرائیلی رسیده که مالک 75 درصد آن است و فردا کارخانههای نمکزدایی آب دریا تحت کنترل رژیم صهیونیستی خواهند بود و امنیت بهداشتی همه مراکشیها در خطر است.