kayhan.ir

کد خبر: ۲۶۴۰۶۲
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۱

پیام مدیرعامل شرکت سنگ‌آهن مرکزی به مناسبت روز کار و کارگر

 
 
مجتبی حمیدیان؛ مدیرعامل شرکت سنگ‌آهن مرکزی در پیامی ضمن تبریک روز جهانی کار و کارگر، رسالت اصلی توسعه و تقویت بنیان‌های اقتصادی جامعه را برعهده کارگر دانست و از کارگران این مجموعه که در راستای افزایش بهره‌وری در تولید و اعتلای عمران و آبادانی شهرستان و کشور تلاش می‌کنند، تشکر و قدردانی کرد.
متن پیام به شرح ذیل می‌باشد:
ارزش کارگر ارزش حیات جامعه است، ارزش زندگی مردم است. 
(مقام معظم رهبری مدظله ‌العالی)
جامعه کارگری از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون به عهد خود در تحقق اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی وفادار بوده‌اند و امروز نیز برای پویایی تولید و شکوفایی اقتصاد در راستای تحقق منویات رهبر فرزانه انقلاب (مدظله العالی) و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌کوشند تا با همان اراده محکم و عظیم راه پرافتخار گذشته را ادامه داده و به شکل شایسته‌ای نقش کلیدی خود را در توسعه و گردش چرخ اقتصاد کشور ایفا نمایند.
کارگران بال‌های توسعه، حرکت، رشد و تعالی جامعه و به حقیقت ستون اصلی خیمه تولید کشور هستند. توسعه و شکوفایی در هیچ‌ جای جهان شکل نمی‌گیرد، مگر با تکیه بر تلاش، خلاقیت، مجاهدت و نوآوری توسط نیروهای پرتوان کارگر که رسالت اصلی توسعه و تقویت بنیان‌های اقتصادی جامعه برعهده آنان است. اما شما کارگران فهیم و زحمت‌کش شرکت سنگ‌آهن مرکزی که با بازوانی ستبر و اندیشه‌ای روشن و آگاه به مسائل روز جهان، دوشادوش دولت‌مردان، نوید آینده‌ای روشن برای این خطه و ایران اسلامی را سر می‌دهید تا دگر باره و در عصر جدید، جهانیان شاهد سربلندی کشور عزیزمان ایران باشند، دستانتان را به گرمی می‌فشاریم و تمامی زحماتتان را ارج می‌نهیم.
اینجانب فرا رسیدن روز جهانی کار و کارگر را به همه کارگران شریف و زحمتکش شهرستان بافق، به‌ویژه کارگران عزیز و پرتلاش مجموعه سنگ‌آهن مرکزی تبریک عرض نموده و امیدوارم با همت ستودنی شما تلاش‌گران شاهد افزایش بهره‌وری در تولید و اعتلای عمران و آبادانی شهرستان و کشور باشیم.
مجتبی حمیدیان
 مدیرعامل شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران- بافق