فرصت مجدد ثبتنام کنکور سراسری در 30 فروردین برای داوطلبان جامانده
سازمان سنجش آموزش کشور، در اطلاعیهای خبر داد فرصتی برای جاماندگان از نامنویسی در نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۲، در روز چهارشنبه (۳۰ فروردین) فراهم کرده است.
به گزارش پایگاه اطلاعرسانی سازمان سنجش آموزش کشور، متقاضیان ثبتنام و شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ (نوبت دوم) برای پذیرش در رشتههای با آزمون در دورههای روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمهحضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی همچنین رشتههای تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی که در زمان مقرر (از تاریخ 15/01/1402 تا 24/01/1402) در این آزمون ثبتنام نکردهاند، امکان ثبتنام با تاخیر منحصراً در روز چهارشنبه ۳۰ فروردین ماه در درگاه اطلاعرسانی این سازمان به نشانی
www.sanjesh.org را دارند.