kayhan.ir

کد خبر: ۲۶۲۲۷۷
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۱

#  پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 
 
 حجاب اولویت ما نیست، اولویت دشمنه!
 محسن مهدیان: «هی میگه مگه حجاب اولویته؟ باور بفرمائید حجاب اولویت اول ما نیست. ولی اولویت اول دشمنه. فرقش انشاالله روشنه، مقابله بادشمنی دشمن که اولویت اول هست. یااونم نیست؟ دشمن هم صرفا حجاب را نمی‌خواد برداره. تورو می‌خواد از رو زمین برداره.هم خودت و هم هویتت و هم خاکت و هم دینت. بفهم تورو حضرت عباس»
 ما مثل هم نیستیم!
 
 کاربری با انتشار این تصویر نوشت: «وقتی فرانسه و اسقاطیل اونجوری بهم ریختن و آتیش گرفتن ما تو اصفهانمون اینجوری وسط چهارباغ جزء خوانی قرآن برگزار می‌کنیم؛ ما مثه هم نیستیم!»
  این مردم دیندار هستند
 کاربری نوشت: «هرسال سیزده بدر بوی جوجه‌کباب پارک نزدیک خونمون جوری کل محل رو برمیداشت که تا داخل خونه ما هم می‌رسید و تو پارک جای سوزن ‌انداختن نبود. اما الان از جلوش رد شدم، هیییچ خبری نبود! بله دوستان مردم بی‌دین شدن.»
  تنها حکومت تاریخ بشری با رای مردم
 حسن صادقی نژاد: «آیا می‌دانستید جمهوری اسلامی تنها حکومت تاریخ بشری است که با رای مردم سر کار آمده و قانون اساسی آن تنها قانون اساسی تاریخ بشر است که مردم به آن رای داده‌اند؟»
  استانداردهای دوگانه
 امیرحسین ثابتی نوشت: «خالی کردن سطل ماست روی یک نفر به خاطر حجاب، عین منکر است. اما از دید لاشخورهای سیاسی؛ کشتن آرمان علی‌وردی و روح الله عجمیان با شکنجه و چاقو و سنگ اشکالی ندارد و در برابرش سکوت می‌کنند اما خالی کردن سطل ماست، بزرگ‌ترین جنایت تاریخ بشر است! لعنت بر شما و استانداردهای دوگانه‌تان.»
 مذهبی‌ها تکلیف خود را می‌دانند
 عبدالرضا ‌هادیزاده: «جامعه مذهبی به چنان بلوغی رسیده است که ماست‌پاشی را نماد نهی از منکر و عامل آن را نماد مذهب ندانست و از آن حمایت نکرد. کاش جریان مقابل نیز نام توحش اغتشاشگران را «خرابکاری شرافتمندانه» نمی‌گذاشت و از جنایت‌های آنها در ضرب و شتم و کشتار و چادرکشی‌ از سر زنان حمایت نمی‌کرد... »
   تناقض در دفاع از زنان
 وحید: «یه وقتایی توی کار خدا می‌مونم. انگار همه چی رو جوری رقم میزنه تا یه عده رسوا بشن و استانداردهای دوگانه‌شون بیش از پیش عیان بشه. همونایی ک برای کتک خوردن زن محجبه خفه خون گرفتن الان واسه سطل ماست داد و بیداد میکنن. این منکر هیچ دفاعی نداره و در هر صورت قطعا محکومه. »
  قهرمان واقعی
  باران نجاتی با انتشار این تصویر نوشت: «قهرمان ما، بازیگرهای وطن‌فروش نیستن، امثال عشرت کردستانی هستن، بانوی جانباز قهرمان پاراالمپیک که مدال طلاش رو بابت حمایت از فلسطین، تقدیم مردم‌ اندونزی کرد. او در سال81، در ۱۹ سالگی پس از دعای عرفه در شلمچه روی مین رفت و با قطعی پای راست دچار مجروحیت شد.»
  چرا؟
 سیدنظام الدین موسوی: «یک راه عقلانی کنترل مصرف بنزین، جایگزینی خودروهای کم مصرف با این هیولاهای بنزین‌خوار است.وقتی رهبر انقلاب در سخنان نوروزی سال قبل، خودروسازها را به‌دلیل کیفیت پایین تولیدات، مورد انتقاد شدید قرار دادند؛ مجمع تشخیص مصلحت با کدام حجت رای به حذف مصوبه مجلس برای واردات خودرو داد؟»