kayhan.ir

کد خبر: ۲۶۱۶۰۳
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۰

 انتقاد امام جمعه از بلاتکلیفی جزیره کیش 

 
 
کیش‌– خبرنگار کیهان‌:
 به گزارش روابط‌عمومی نهاد امامت جمعه کیش حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر بی‌نیاز در خطبه‌های نمازجمعه ضمن انتقاد از وضعیت رها شده جزیره کیش و عدم تعیین مدیرعامل، خواستار تعیین مدیر عامل یا واگذاری اختیارات به سرپرست شدند تا کار مردم انجام شود.
 وی  خاطرنشان کرد باتوجه ‌به ظرفیت‌های عظیم جزیره کیش و این موهبت الهی که در کشور وجود دارد، نزدیک دو ماه است که مدیرعاملی برای این جزیره معرفی نشده است و کیشوندان و سرمایه‌گذاران برای یک امضا معطل‌ مانده‌اند.
 امام‌جمعه کیش در ادامه افزود: بارها تذکر دادیم، تأکید کردیم، خواهش کردیم؛ اما متأسفانه اقدامی صورت نگرفته است. ظاهراً بلاتکلیفی منطقه‌ای به این مهمی ،برای مسئولین کشور چندان مهم نیست و کسی برای این جزیره دلسوزی نمی‌کند.
 دکتر بی‌نیاز با اشاره به نقش دشمن در فشار اقتصادی و همچنین تلاش آنها برای ایجاد مشکلات در اداره کشور متذکر شدند انتخاب مدیرعامل برای جزیره کیش، ربطی به دشمن و خارجی‌ها ندارد.
 وی  ضمن انتقاد از سهم‌خواهی در انتخاب مدیرعامل یادآور شد، بسیاری از کشورها آرزوی داشتن جزیره ای مثل کیش را دارند اما ما متأسفانه قدر این موهبت الهی را نمی‌دانیم.
 وی افزود : از طرفی خواهان حضور سرمایه‌گذاران در کیش هستیم؛ اما از طرف دیگر سرمایه گذاران موجود را فراری می‌دهیم.
 حجت‌الاسلام‌والمسلمین بی‌نیاز در ادامه باتوجه‌ به نزدیک‌شدن ایام نوروز و حضور بیش از دویست هزار گردشگر در جزیره کیش از مسئولین جزیره خواست تمام تلاش خود را جهت استقبال از مهمانان نوروزی به کار گیرند و از بازاریان و بخشهای تفریحی  و خدماتی خواست میزبان خوبی  برای میهمانان نوروزی باشند و ضمن رعایت قانون و حجاب و عفاف، انصاف را رعایت نمایند.