kayhan.ir

کد خبر: ۲۶۱۵۷۲
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۷
نماینده ولی فقیه در استان همدان: 

مسئولان از مطالبه‌گری رسانه‌ها استقبال کنند

 
 
 
همدان- خبرنگار کیهان:
نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر نقش سازنده رسانه‌ها در تحقق اهداف دولت و نظام، گفت: مسئولان اجرایی باید از مطالبه‌گری رسانه‌ها به عنوان ظرفیت مهم برای رسیدن به رشد و توسعه کشور استفاده کنند.
آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی موثقی در جمع بانوان فعال در حوزه رسانه استان با بیان اینکه امروزه نقش رسانه‌ها در شناسایی چالش‌ها و گره‌های اجرایی در حوزه‌های مختلف انکارناپذیر است افزود: امروز شکل‌گیری و فعالیت قرارگاه‌های فرهنگی با مدیریت واحد در جامعه برای تولید محتوا و نیز فرهنگ‌سازی اجتماعی ضرورت مهمی به حساب می‌آید.
وی با تاکید بر اینکه رسانه‌ها باید به درستی واقعیت‌ها و دستاوردهای انقلاب را برای نسل جدید تبیین کنند خاطرنشان کرد: نباید اجازه دهیم فرهنگ رو به زوال غربی در خانواده‌ها نفوذ کند.
نماینده ولی فقیه در استان همدان در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه دشمن تلاش دارد تا به هر شکل ممکن مدارس را به تعطیلی بکشاند افزود: این باور غلطی است که برخی می‌گویند مسمومیت در مدارس کار خود نظام است هرچند مسئولان باید با جدیت و سرعت ریشه‌های این فتنه را شناسایی و نگرانی‌های خانواده‌ها را برطرف کنند. 
وی در ادامه با اشاره به ضرورت ایجاد و احداث مکانی امن و بانشاط برای ورزش بانوان استان، گفت: با وجود تصویب طرح ایجاد مجموعه‌ای مناسب برای تفریح بانوان اما این موضوع هنوز به طور جدی پیگیری نمی‌شود.
آیت‌الله شعبانی موثقی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران نگاه ویژه‌ای به زنان دارد تصریح کرد: امروز وظیفه داریم با معرفی بانوان نخبه این مرز و بوم، باور و رویکرد جمهوری اسلامی ایران را نسبت به بانوان به جهانیان نشان دهیم. 
وی با ابراز تاسف از عدم معرفی بانوان نخبه استان در جامعه، اظهار داشت: معرفی زنان نخبه و چهره‌های شاخص و تاثیرگذار به عنوان ارائه الگوهای واقعی به زنان و دختران در نهادینه کردن معنویت و اخلاق اسلامی در خانواده‌ها موثر است.