kayhan.ir

کد خبر: ۲۶۱۵۶۶
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۷

انتقاد امام جمعه از بلاتکلیفی جزیره کیش

 
 
کیش- خبرنگار کیهان:
به گزارش روابط‌ عمومی نهاد امامت جمعه کیش حجت‌الاسلام‌ والمسلمین دکتر بی‌نیاز در خطبه‌های نمازجمعه ضمن انتقاد از وضعیت رهاشده جزیره کیش و عدم تعیین مدیرعامل، خواستار تعیین مدیرعامل یا واگذاری اختیارات به سرپرست شد تا کار مردم انجام شود.
وی خاطرنشان کرد: با توجه ‌به ظرفیت‌های عظیم جزیره کیش و این موهبت الهی که در کشور وجود دارد، نزدیک دو ماه است که مدیرعاملی برای این جزیره معرفی نشده است و کیشوندان و سرمایه‌گذاران برای یک امضا معطل‌ مانده‌اند.
امام‌جمعه کیش در ادامه افزود: بارها تذکر دادیم، تأکید کردیم، خواهش کردیم؛ اما متأسفانه اقدامی صورت نگرفته است. ظاهراً بلاتکلیفی منطقه‌ای به این مهمی‌، برای مسئولین کشور چندان مهم نیست و کسی برای این جزیره دلسوزی نمی‌کند.
دکتر بی‌نیاز با اشاره به نقش دشمن در فشار اقتصادی و همچنین تلاش آنها برای ایجاد مشکلات در اداره کشور متذکر شد: انتخاب مدیرعامل برای جزیره کیش، ربطی به دشمن و خارجی‌ها ندارد.
وی ضمن انتقاد از سهم‌خواهی در انتخاب مدیرعامل یادآور شد: بسیاری از کشورها آرزوی داشتن جزیره‌ای مثل کیش را دارند اما ما متأسفانه قدر این موهبت الهی را نمی‌دانیم.
وی افزود: از طرفی خواهان حضور سرمایه‌گذاران در کیش هستیم؛ اما از طرف دیگر سرمایه‌گذاران موجود را فراری می‌دهیم.
حجت‌الاسلام ‌والمسلمین بی‌نیاز در ادامه باتوجه‌ به نزدیک‌شدن ایام نوروز و حضور بیش از دویست هزار گردشگر در جزیره کیش از مسئولین جزیره خواست تمام تلاش خود را در جهت استقبال از مهمانان نوروزی به‌کار گیرند و از بازاریان و بخش‌های تفریحی و خدماتی خواست میزبان خوبی برای مهمانان نوروزی باشند و ضمن رعایت قانون و حجاب و عفاف، انصاف را رعایت نمایند.