kayhan.ir

کد خبر: ۲۶۰۷۴۳
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۶

وداع با احمدی؛ جهادگرِ «منتظران خورشید» 

 
 
مدیرکل حوزه ریاست و مشاور وزیر ورزش در سانحه‌ای که در کرمان برای بالگرد حامل وزیر ورزش و همراهانش رخ داد به دیدار معبود شتافت و دوستدارانش را در بهت و حسرت و‌اندوه فرو 
برد.
اسماعیل احمدی را همه‌ دوستان و آشنایانش به روحیه‌ جهادی و اخلاص کم‌نظیرش می‌شناسند. او یک‌ بسیجی واقعی بود و چند دهه از عمرش را به کارهای جهادی و رسیدگی به محرومان اختصاص داد. او عاشق جهاد و خدمت بود. گروه جهادی منتظران خورشید را بیست سال پیش تاسیس کرد و در تمام این سالها با حضور مداوم و مستمر در مناطق دورافتاده و محروم هرچه در توان داشت برای کمک و یاری به محرومان صرف کرد. احمدی در‌ کار جهادی و پیش‌برد امور مردم سر از پای نمی‌شناخت و خستگی‌ناپذیر بود. اسماعیل احمدی همین چند روز پیش بیست سالگی گروه جهادی‌اش را جشن گرفت و در آخرین ساعات زندگی شرافتمندانه‌اش پس از زیارت مزار الگو و اسطوره‌اش حاج قاسم سلیمانی به ماموریتی اعزام شد و در این ماموریت، به دیار باقی شتافت. او شهید خدمت است؛ او از انسانهایی است که در هر جایگاهی که قرار گرفت اصالت جهادی‌اش را فراموش نکرد. خدایش رحمت کند و او را با اسوه‌اش حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای اسلام محشور کند.
لازم به یادآوری است که پیکر اسماعیل احمدی دیروز هم در معراج‌الشهدا تشییع شد. در این مراسم، محمد مخبر، معاون اول رئیس‌جمهور نیز شرکت کرد. مخبر در واکنش به سؤال خبرنگاران درخصوص درگذشت احمدی گفت: آن‌قدر حالم بد است که نمی‌توانم صحبت کنم.
معاون اول رئیس‌جمهور ضمن تسلیت و ابراز همدردی با خانواده اسماعیل احمدی، آن مرحوم را فردی دلسوز، تلاشگر و خستگی ناپذیر توصیف کرد و گفت: مرحوم اسماعیل احمدی تمام عمر خود را صرف خدمت صادقانه و تاثیرگذار به مناطق کمتر توسعه یافته کرد.